MBC po raz ostatni ;)

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

MBC po raz ostatni ;)

Post autor: JacekGD »

Nie krzyczcie, bo to ostatni raz o to pytam ;)

Bo sie sprzeczam ze znajomym....., zakład o dobre piwko także idzie ostro hehe

On Twierdzi że MBC podnosi doładowanie a ja mówie że nie, tylko gdzies tam jak by magazynuje
Ze turbinka sobie sie kreci i pompuje i trzyma np 1 bara i jak mocno mu wcisne to od razu będzie 1 bar a nie np 0,6 ;)

Jak to w końcu jest??

O i czy trzeba odrazu regulator cisnienia paliwa wrzucac przy MBC 1bar ??

pozdrawiam serdecznieeeeeee
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

MBC typu pressure wstawione między WG a turbinę pozwala szybciej osiągnąć zadane ciśnienie, bo nie przepuszcza nadciśnienia na WG zanim nie osiągnie ono dowolnej zadanej wartości. Od użytkownika zależy jakie będzie to ciśnienie. Typ drugi po prostu upuszcza część powietrza sprzed WG do atmosfery tym samym podnosząc ciśnienie doładowania.
W wątku o homemade MBC było jasno napisane... ;)
UT 1.3 T 88'
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

Yannick pisze:MBC typu pressure wstawione między WG a turbinę pozwala szybciej osiągnąć zadane ciśnienie, bo nie przepuszcza nadciśnienia na WG zanim nie osiągnie ono dowolnej zadanej wartości. Od użytkownika zależy jakie będzie to ciśnienie. Typ drugi po prostu upuszcza część powietrza sprzed WG do atmosfery tym samym podnosząc ciśnienie doładowania.
W wątku o homemade MBC było jasno napisane... ;)
Oooo i dzieki bardzo ;) To czyli kumpel i ja maja piwko no i Ty ;)

pozdrawiam
ODPOWIEDZ