Dla tych co by chieli ale się boją... ;) Większe doładowanie

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

moj silnik byl juz remontowany w pl, zmieniane tloki (w roku 97, moze wtedy nie bylo z nimi problemow, albo zalozyli od czegos innego... :wink: ), ostatnio zmienione wszystkie zawory, regeneracja glowicy, mechanik stwierdzil ze cylindry i tloki wygladaja ok, brak rantu, ale nadal nie wiem w jakim stanie jest ten silnik :? ale korci aby podniesc to doladowanie chociaz troche 8) tylko cisnienie oleju mam cos male, chociaz to na rs 10w60 - 1bar na rozgrzanym - wolne obroty i okolo 3 bary moze 3,5 na max obr. Troche malo ale jeszcze nigdy mi kontrolka cisnienia nie zamrugal :? Podniesienie doladowania, wymiana wydechu i moglo by to zaczac jezdzic :)

update: probowal juz ktos z Was z rurka i otworem 3mm ? Faktycznie jest 0,8 bara? :wink:
Bylo UT, jest Bravo GT.
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

...
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 7:19 pm przez fazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A długo latałeś na takim ciśnieniu??jak AFR??nie świrował komp od zapłonu??
ODPOWIEDZ