dziwne zachowanie turbiny

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

dziwne zachowanie turbiny

Post autor: bubu_86 »

Podczas sprawdzania dolotu urwał mi sie jeden kruciec. Ten co jest miedzy kolektorem a szybą, taki poczwórny( ma dwa wloty na 12mm i dwa nznacznie węższe ok 5mm). Załatałem go i przewód który szedł od DV (nie wiem czy to sie tak nazywa, w kazdym razie małe czarne i marki BOSCH) podłączylem w okolicy mikroplexu, (załołyłem tez stożek). Po tym zabiegu wskaźnik od doładowania dziala mi na jałowym biegu!!!! Podczas jazdy turbo wkręca mi sie znacznie szybciej (tzn. od niższych obrotów)!! Czy to moze byc za sprawą zmiany kroćca, czy czegoś innego?? Objawy te pojawiają sie na benzynie i LPG.
Uno 1,3 Turbo 85'
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

coś źle podłączyłeś wskaźnik doładowania jakby przed przepustnice....

wskaźnik też jest podłączony do tego czwórnika i coś zepsułeś :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: bubu_86 »

ale ma to jakies negatywne skutki, czy tylko wskaźnik przekłamuje??
Uno 1,3 Turbo 85'
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

tak czy tak musisz to sprawdzić i zrobić żeby dobrze działało, wskaźnik doładowania ważna rzecz i dobrze jest wiedzieć co sie dzieje, szczególnie jak auto jeszcze "nowe"
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ