turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » pt lip 31, 2015 7:20 pm
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » pt lip 31, 2015 7:38 pm
Patrząc na wykonanie to obstawiam że z Rewaru, do wyglądu nie przywiązywałbym zbytnio wagi, wszystkie od nich wyglądają podobnie.
Wałek raczej nie jest z GTka więc pytanie z czego, a poza tym czy tylko zregenerowany czy jakiś ostrzejszy, trzeba by pomierzyć.
W ciemno ciężko coś więcej powiedzieć.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » pt lip 31, 2015 8:33 pm
Wszystkie krzywki 8szt mają wznios 9,2
. i faktycznie wałek ma wycięcie na aparat zapłonowy czyli nie jest z PGT
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr sie 05, 2015 8:35 pm
Może z jakiegoś wolnossaka tylko zregenerowany...
Od poprzedniego właściciela nie da rady się czegoś dowiedzieć ?
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » wt sty 26, 2016 11:58 am
Jeszcze podrzucę fotkę krzywek po lewej regenerowany , A po prawej z 1,6 .
Czy porównując okiem
można stwierdzić ze będzie lepszy od 1.6
Lub czy ktoś ma możliwość pomierzenia go gdybym mu go wysłał
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
Wojcieh
Użytkownik
Posty: 55 Rejestracja: ndz sty 16, 2011 9:09 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Wojcieh » wt sty 26, 2016 9:59 pm
Na oko, to ten z lewej powinien być lepszy, bo ma dłuższe czasy otwarcia.
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » śr sty 27, 2016 9:23 am
No to pozostaje mi wrzucić go w silnik i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa
.
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » pt sty 29, 2016 8:22 pm
No i wałek wleciał , po krótkiej przejażdżce jest kurde super :jump2: , I jak teraz się szybko dokręca do 7,5tys na 2-3 biegu
normalnie ogień.
na boście 1b idzie prawie tak jak przedtem na 1,3b
.
Tylko trochę nie równo pracuje na wolnych
PS-Dobrze ze go nie sprzedalem za parę groszy
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » ndz sty 31, 2016 10:55 pm
Ten wałek wyglada na dobrze zrobiony. Miałem wałek od
http://www.heinrich-tuning.pl/ " target="_blank to była dopiero masakra. Wałek miał pozostawiane kulki po napawaniu a krzywki wyglądały jak szlifowane szlifierką.
Widziałem potem jeszcze wałki do m50 i wygladały podobnie.
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319 Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: chemmist » pn lut 01, 2016 7:26 am
Zibi122 pisze: Ten wałek wyglada na dobrze zrobiony. Miałem wałek od
http://www.heinrich-tuning.pl/ " target="_blank" target="_blank to była dopiero masakra. Wałek miał pozostawiane kulki po napawaniu a krzywki wyglądały jak szlifowane szlifierką.
Widziałem potem jeszcze wałki do m50 i wygladały podobnie.
ja też miałem wałek heinricha i rzeczywiście wyglądał jak ciosany siekierą
, ale działał i jego wałki uchodziły za niezniszczalne
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw lut 04, 2016 9:33 am
Może i tak, ale widziałem na krzywkach do silnika m50 pęknięcia w miejscach spawania.
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » czw lut 04, 2016 9:14 pm
Większe lub mniejsze pęknięcia są też na kazdym napawanym wałku z Rewaru, ale działają
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » sob mar 19, 2016 12:17 pm
Panowie na tym walku napawanym podciśnienie na wolnych spadło z -0,6 do -0,35 . Przy luzach 0,3sanie i 0,4 wydech.
Czy zmiana luzu na większy bądź mniejszy przyniesie jakiś efekt w podciśnieniu ?.
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » sob mar 19, 2016 8:18 pm
Niewiele zmieni(trochę luźniejsze spowodują wzrost, może do -0.4 podciągnie się), taka charakterystyka dłuższego wałka:).
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371 Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne
Post
autor: punto 1.6 » sob mar 19, 2016 9:58 pm
Trzeba będzie na dniach pobawić się w zwiększenie luzu , może choć trochę się polepszy.
dzięki za info
PUNTO ELX 1.6 16v T = 320HP & 360NM