GT2056 - wieksza część gorąca...
GT2056 - wieksza część gorąca...
Z czego zaadaptować wieksza część gorąca(rozchodzi sie o większe A/R niz seryjne) do GT2056 ? Ktoś przerabial ten temat ?
Jest:Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v '07
Fiat Stilo 1.9 JTD '02
Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
Fiat Stilo 1.9 JTD '02
Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
wirnik od gt22 i roztoczyć żeliwo .
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
Jakieś inne mozliwości jeszcze są ? Turbo jest nowka sztuka i w sumie szkoda bylo by ingerować we wirnik.
Ale jeśli juz nie ma innej możliwości, masz jakieś namiary gdzie można dostać taki wirnik ? Najlepiej nowy, ew kto by ogarnał przekładke tego ?
Ale jeśli juz nie ma innej możliwości, masz jakieś namiary gdzie można dostać taki wirnik ? Najlepiej nowy, ew kto by ogarnał przekładke tego ?
Jest:Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v '07
Fiat Stilo 1.9 JTD '02
Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
Fiat Stilo 1.9 JTD '02
Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
ja moge zrobić niestety nie wychodzi tanio bo na gotowo około 800 pln, przy okazji zakładam nowe większe łożysko oporowe bo orginał pada bardzo szybko.
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
Odkopie temat
. Właśnie jestem na etapie składania turbiny strona gorąca z GT22 A/R67,
i teraz czy stronę zimną zostawić z GT20 A/R53 Trim55 czy może z GT22 A/R51 Trim60 (ma mniejsze kolo kompresji)
ktoś doradzi jaka zimna będzie lepsza do 1,6 8v .

i teraz czy stronę zimną zostawić z GT20 A/R53 Trim55 czy może z GT22 A/R51 Trim60 (ma mniejsze kolo kompresji)

PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
Lepiej zostawić większy:)
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
i tak uczyniłem dzięki za info :
. Czekam na nowy wałek i koło kompresji
, składam wiozę na wyważarkę i montage
.











PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
W krotym nissanie bylo gt22 z a/r 67 

- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
Trade / Atleon / Cabstar 3,0 turbo gt2252s
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
Jeszcze fotka ośki z turbiną
jakaś różnica jest
. Ciekawe czy teraz się ten 1,6 odetka odcinka na 8tys
.













PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM