ziuzio dzięki o takie info mi chodziło
Ogólnie jest tak ze jeżdżę na MBC ,ale w ramach testu podłączyłem wężyki do pierburga ,
pierburg daje 0,8b max
jak podłącze ciśnienie do WG omijając zaworek to daje 0,5b
a po odłączeniu WG leci ponad 1,2b ,
i wychodzi na to, ze pierburg się za szybko otwiera i nie ma overbostu, i teraz czy to jest spowodowane tym ze jest zepsuty zaworek

, skoro zamyka przepływ już przy podaniu 6,5v , oczywiście może być tak ze się przecina i ecu nie może go wysterować.
Lub jakiś czujnik podaje blednę pomiary, mapa w kompie wykluczam bo testowałem na 3-ECU i na każdym to samo
co jeszcze jest powiązane z ilością doładowania
przeplywek testowałem z 8 różnych, na jednych się lepiej wkręca na innych gorzej , ale na każdych jest ten sam problem ze pow 0,8b losowo odcina paliwo na ułamki seknd ,co prowadzi do szarpania