unichip vs smt6

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

unichip vs smt6

Post autor: jugo500 »

może ktos ma takiego uni ??
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 8039278322
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 8039278357


ciekawi mnie jak to sie ma do smt i kto to w polsce stroi :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: unichip vs smt6

Post autor: KYS »

jugo500 pisze:może ktos ma takiego uni ??
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 8039278322
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 8039278357


ciekawi mnie jak to sie ma do smt i kto to w polsce stroi :lol:
w Polsce Unichip'em zajmuje się już od dość dawna firma Majer-Tech

TU znajdziesz kilka informacji o Unichipie... :wink:
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Re: unichip vs smt6

Post autor: apac »

KYS pisze: w Polsce Unichip'em zajmuje się już od dość dawna firma Majer-Tech

TU znajdziesz kilka informacji o Unichipie... :wink:
UNICHIP można stosować do samochodow N/A jak i Turbo.
Cena pakietu UNICHIP + instalacja i strojenie to
N/A 1990pln brutto
Turbo 3390pln brutto (cena zawiera dodatkowo moduł do sterowania turbo)
:shock:
Jednym slowem :arrow: OKAZJA :wink:
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Zarówno Uni jak i SMT wystroi Macpl z sr.pl .
Smt i Uni mają porównywalne funkcje(z małym + dla Uni za funkcje takie jak aproksymacja, a także większą liczbę "pól" map ), zaś różnica w cenie i ogólnodostępność materiałów o strojeniu na Smt przemawia właśnie za tym urządzeniem.
kaza
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 4:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: kaza »

Chłopaki oriętuje się ktoś z was jak to na prawdę jest z smt vs UT 1.3, bo z tego co słyszałem to smt współpracuje tylko z przepływką sterowaną 5V a UT 1.3 ma przepływkę sterowaną 12V, ktoś się oriętuje jak to na prawdę jest??? Może ktoś ma coś na ten wzór załorzone u siebie jeśli tak to piszcie co. Pozdrawiam
Budowa SWAPÓW i różnych potworów do wyścigów
(www.autogargas.pl)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Wejście analogowe w smt6 masz do 10V, a maksymalny sygnał z przepływki masz 8.70V :wink: .
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

ziuzio pisze:Wejście analogowe w smt6 masz do 10V, a maksymalny sygnał z przepływki masz 8.70V :wink: .
Tak ale czytałem ze masz problemy z smt6 (mami ja już) z napieciem powyżej 8V. Jak to jest??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Był problem, ale rozwiązał się przez ustawienie 'fuel zero calibration'=6(najlepiej dobrać metodą prób i błędów). Jeszcze jest walka, żeby jakoś zgrać korekcję temperaturową, ale to już mniejszy problem:).
ODPOWIEDZ