SWAP sugestie porady

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
pawel1985
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 2:08 am

SWAP sugestie porady

Post autor: pawel1985 »

Witam . Jestem w trakcie montowania silnika 1.3T do fiata x1/9 . Zamontowalem do tego sinika turbine kkk k14 z iveco ,chcialbym prosic was o rozne sugestie i podpowiedzi co mozna zrobic przy tym siniku wmiare tanim kosztem a uzyskaniem wiekszej mocy . Dodam ze silnik w x1/9 jest montwoany z tylu samochodu , w zwiazku z tym jest problem z umieszczeniem i chlodzeniem intercoolera

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: dziabi3 »

a zamontowanie ic w pokrywie silnika jak ma mondeo i np nissan terano2
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: turbomaniak »

Jesli chcesz wieej mocy to pozbadz sie tego turbo bo to jest powiedzmy ihivl5 czyli nic, kup gt2056i bedziesz zadowlony, ewentualnie t25 :wink:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: ZibiUT »

hmm na tym turbo kwiatek miał 130km i 240nm, ja ostatnio hamowałem MX5 z 1,6 i tym turbo i na 0,4 bara było 160km i 250nm wiec wybór nie jest zly. Po za tym u kwiatka to turbo to jakaś dziwna hybryda, jak ja wyjme to moge zrobić fotki jak to wyglada. Turbo ładnie wstanie z dołu i utrzyma spokojnie 1 bar do końca.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: krzywy_bajbus »

czy te 130KM/240Nm to było na turbinie k14 czy gt2056/t25 ? co można wycisnąć z 1.3 na fabrycznej turbinie?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: ZibiUT »

na k14 ale to był jakiś smnietnik, lepiej nie opisywać nawet. na k14 z 2,5TDI spokojnie zrobisz w 1,4 jakieś 150KM i 200Nm a moze i wiecej.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: krzywy_bajbus »

Ja mam 1.3 i pytanie czy inwestować w K14 czy może coś innego ? Czy te 150 to tylko po zmianie turbiny czy tez wtryski ?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: ZibiUT »

na to juz wtryski, czymś trzeba potem to wystroić np det2 lub 3, ic seryjny jest mały wiec przydałby sie wiekszy no i sprzegło raczej nie zniesie juz takiego momentu ale z tym da się powalczć ograniczajac moment.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: turbomaniak »

Sprzegllo da rade pod warunkiem ze sie go dobrze "ustawi" :wink:
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: krzywy_bajbus »

Ok to od czego zacząć ? Wtryski 280-330-380 czy turbina ? IC mam już duży przelot 63mm
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: SWAP sugestie porady

Post autor: ZibiUT »

280-330 spokojnie starczą na 150-170KM, turbina jak będzie większa to nic nie zaszkodzi.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ