nie wydaje mi się abym pisał "bzdury" , ale może się mylę
"seryjny 1,8 t może se ale zostać w tyle czy to skoda czy vw"
miałem tylko do czynienia z Golfem IV 1.8 t 150km i do 100 delikatnie zostawał w tyle, ale zostawał
"2,0 tfsi audi idzie tak samo z pod świateł"
2.0 tfsi nie wiem w jakiej budzie, ale zakładam, że w a3 (a nawet a4) to chyba wydawało Ci się, że się z Tobą ściga. to auto seryjnie wali setę poniżej 7sec
"3.0 tfsi audi jest zaskoczony że punciak tak leci <wiadomo że odejdzie"
tu to w ogóle już masakra
"focus 2 2,0 145 koni do 200 niema szans "
porównanie z dupy... 145KM w aucie ważącym prawie 1.5t...
"fiat punto serja 1,4 tjet wącha tłumik"
zgadzam się, ale auto też jest cięższe od PI i ma tylko 120KM
"nissan nx100 wącha tłumik"
zakładam, że o wersji z silnikiem 2.0 piszesz to zgadzam się, ale też nieznacznie (znajomy ma takiego)
"golfy 1,9 tdi z silnikiem cupry zrobiony na 190 kucy do 180 km/h wącha "
możliwe, ale szczerze wątpię, aby 190 konny diesel jechał gorzej
"meś 200 seta kompresor wącha tłumik "
wieżę, bo akurat merce nie słyną z jakiejś tam dynamicznej jazdy
"bmw 3.0 e 39 do jakiś 160km/h wącha rure"
jeżeli mowa o silniku 3.0 benzyna 230KM to nie jechałem takim, ale suche dane wskazują na to, że do 160km/h powinno zmieść seryjnego Gt-ka
"golf 3 abf 150 kucy wącha"
zgadzam się
"to powiedz seria zła jak na małe autko miejskie"
jak na małe miejskie autko jest naprawdę bardzo dobrze, ale nie popadajmy w samouwielbienie, że nikt nas nie objedzie...
"to samo tylko ja zawsze mówię 1,4 a po chwili turbo"
jeżeli już cytujesz to rób to właściwie bo to akurat nie ja napisałem
naprawdę nie mam na celu być złośliwym czy coś. po prostu wiem co mam i nie wywyższam tego. pozdrawiam Kolego
