jak wyregulować i czy dobrze podłączone mam
BOV
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
dobrze
jak to jest zwykły jednotłoczkowy regulowany jakąś śrubką to odkręć na najbardziej miękki, jak się będzie otwierał na wolnych to skręcaj tak aż się zamknie.
Jak już się zamknie (+ jeszcze troche) lub będzie zamknięty na najmiększym ustawieniu to zostają jazdy testowe.
no i tu to już nie wiem jakie jest minimalne ciśnienie (różnica ciśnień
) żeby bov musiał się otwierać.
jak będzie za miękki to będzie upuszczał za dużo i już przy niskim doładowaniu, jak za twardy to dopiero przy wysokim doładowaniu się otworzy ( mam na myśli zamknięcie przepustnicy przy dużym doładowaniu of korz)
jak to jest zwykły jednotłoczkowy regulowany jakąś śrubką to odkręć na najbardziej miękki, jak się będzie otwierał na wolnych to skręcaj tak aż się zamknie.
Jak już się zamknie (+ jeszcze troche) lub będzie zamknięty na najmiększym ustawieniu to zostają jazdy testowe.
no i tu to już nie wiem jakie jest minimalne ciśnienie (różnica ciśnień
jak będzie za miękki to będzie upuszczał za dużo i już przy niskim doładowaniu, jak za twardy to dopiero przy wysokim doładowaniu się otworzy ( mam na myśli zamknięcie przepustnicy przy dużym doładowaniu of korz)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
marcin77
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
śrubki nie ma, z jednej strony jest duża nakrętka i być może to jest to, lepiej jak później otwiera się 
wygląda tak,

wygląda tak,

Ostatnio zmieniony czw lut 09, 2006 3:28 pm przez marcin77, łącznie zmieniany 1 raz.
lancia dedra 2.0t
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
może i dla osiągów lepiej, ale nie wiem jaki powinein być kompromis pomiędzy osiągami a trwałością turbiny, bo jak będzie upuszczał pnp powyżej 0,4 to do 0,4 będzie chyba turbo po dupie dostawać ...
tak mi się wydaje,
wie ktoś jak to właśnie ma być???
tak mi się wydaje,
wie ktoś jak to właśnie ma być???
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Po mieście najlepsza regulacja to upuszczanie na granicy doładowania(chyba że ktoś po mieście daje cały czas na pełnym ogniu to wtedy ustawienie do ostrej jazdy:)), do ostrej jazdy na osiągi lepiej jak puszcza tylko 0.1~0.2 bar poniżej stosowanego doładowania(np. gdy dmuchamy 1 bar, to fajnie jak puszcza tylko do 0.8~0.9bar, najlepiej sprawdzić na jakimś g-techu kiedy będziemy mieć najlepszy czas).
Są też teorie, że na 1/4 to najlepiej bov'a odłączać:)
Są też teorie, że na 1/4 to najlepiej bov'a odłączać:)
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Jestem po montazu, na poczatku nic nie kombinowalem z ta rura, zamontowalem na seryjny kruciec. Auto normalnie odpalilo, przejechalem kawalek, ale bov prawie nie upuszczal powietrza. Poniewaz zawor jest bez regulacji trzeba bylo przerobic w.w. rure
Pozbylem sie zwezenia, dodatkowo rozwiercajac rurke w srodku (jest tam jeszcze jedno zwezenie). Po skreceniu okazalo sie ze bov zaczal dzialac. Upuszcza, nie wiem nawet czy nie za duzo - wyraznie go slychac. Na wolnych pracuje ok. Mam nadzieje ze turbina bedzie miec lzejszy zywot, no i FUN jest - mala rzecz a cieszy... pssssst

PS: rozpedzajac sie z gazem w podlodze, po zmienie kolejnego biegu i ponownym wcisnieciu gazu do deski auto sie chwile zastanawia (tak samo bylo wczesniej) - moze zmieniam za wolno biegi
Byc moze to wina AFR. Ciekawe czy cos sie poprawi po montarzu MBC 
PS: rozpedzajac sie z gazem w podlodze, po zmienie kolejnego biegu i ponownym wcisnieciu gazu do deski auto sie chwile zastanawia (tak samo bylo wczesniej) - moze zmieniam za wolno biegi
Bylo UT, jest Bravo GT.
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską
no i czekamy na filmik z dźwiękiem
no i czekamy na filmik z dźwiękiem
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
30 zl za caly kawalek, ja mam polowke i jest idalnieLui pisze:ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską![]()
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85175036
Bylo UT, jest Bravo GT.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mozesz zrobic trójnik na tej rurce idacej do krokowego i tam wpiać się z BOVem. Ewentualnie nich koledzy z PUnto GT co mają BOVy sie wypowiedza.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki

