jutro umówiłem się na robienie wydechu, od katalizatora (czy raczej samej puszki po nim) po końcowy, rura 2.5" (gość myślał że 1" to 1.4cm ), i tu pytanie różnica między nierdzewką a zwykłą (jaka jest ?? ),
następne pytanie odnośnie samego końcowego tłumik (sam ostatni wystarczy czy kombinować z środkowym(, czy dużo głośniej będzie ),
czy końcowy tłumik -średnica wylotu ma znaczenie
i przy okazji podczas przyspieszania lekko puszczam nogę z gazu i czuć szarpanie silnika - czy chodzi o zasyfioną przepustnicę
marcin77 pisze:
i przy okazji podczas przyspieszania lekko puszczam nogę z gazu i czuć szarpanie silnika - czy chodzi o zasyfioną przepustnicę
a moze wytrzaskane przeguby i poduchy od silnika
przeguby prawie nówki sztuki nieśmigane (mają kilkaset km), a poduchy od silnika swoją drogą , nie wiem czemu ale na przepustnicę uparłem się , takie wrażenie jakby paliwo cofało się, czkawka
napewno rożnica pomiędzy zwykłą (np. aluminiowaną bosal) a nierdzewką to przedewszystkim cena materiału (nierdzewka ze 3 razy droższa) no i cena spawania chyba tez wyższa...
marcin77 pisze:
przeguby prawie nówki sztuki nieśmigane (mają kilkaset km), a poduchy od silnika swoją drogą , nie wiem czemu ale na przepustnicę uparłem się , takie wrażenie jakby paliwo cofało się, czkawka
mowimy o szarpaniu autem (takie skoki) jak zdejmiesz noge z gazu czy o szarpaniu praca silnika ???
Ja mialem luzy w mechanizmie roznicowym w skrzyni i wywalona poduche pod skrzynia - efektem byla "zabka" po puszczeniu pedalu gazu.
Czujka w przepustnicy daje tylko sygnal ze np wcisnales mocno gaz (robi sie przejscie pomiedzy innymi stykami i komp wzbogaca mieszanke.) Mozesz prawdzic czujke w b. latwy sposob: miernik i badasz czy jest przejscie pomiedzy dwoma z trzech stykow, potem lekko odchylasz przepustnice i powinno byc przejscie pomiedzy inna para stykow a potem na max odchylasz i znowu powinno byc przejscie pomiedzy inna kombinacja stykow.. Nr stykow nie podam teraz ale sa tylko 3 wiec znajdziesz... (mowa o stykach w czujniku pol przepustnicy).
Ostatnio zmieniony pn sty 30, 2006 9:20 pm przez mops, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do stykow to dodam że sa podobno dwa rodzaje. Jedne mają 4 pozycje a drugie 3 pozycje,
Te co 4 pozycje to mają:
- przepustnica zamknięta ( zwarcie na stykach )
- przepustnica otwarta w zakresie od 0 do polowy (zwarcie na stykach )
- od połowy prawie do końca ( brak zwarcia )
- max ( zwarcie na stykach )
Ja przynajmniej jak mierzyłem to tak mam
Ten drugi ma podobnie tylko nie ma tej środkowej pozycji znaczy ma :
- zamknieta
- uchylona od 0 do prawie max
- max