turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
wachus
Użytkownik
Posty: 87 Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wachus » wt lip 05, 2011 8:36 pm
hej
Pojawił mi się taki problem że rozrusznikiem kręci a nie chce odpalić Dopiero przy nadepnieciu gazu odpala...
Iskra na świecach jest paliwo na listwie wtryskowej jest rozrusznik kręci to o co chodzi...?
Narazie wiem że tak na ciepłym się dzieje jutro z rana spróbuje odpalić go na zimnym
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » wt lip 05, 2011 9:30 pm
Moze cos co odpowiada za wzbogacenie robi lipe , vel otwierajac przepustnice dajesz odpowiednia ilosc powietrza by mieszanka sie zapalila. Mozesz sprawdzic krecac , nie odpalajac , wykrecajac swiece czy sa mokre
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
wachus
Użytkownik
Posty: 87 Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wachus » śr lip 06, 2011 3:12 pm
świece suche
Dodam jeszcze ze na zimnym sliniku odpalil mi bez problemu...
Bicy
Użytkownik
Posty: 100 Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
Miejscowość: Biała Podlaska
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: Bicy » śr lip 06, 2011 4:59 pm
sprawdz czujnik temperatuty cieczy i przpepływke
Turbo :*
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173 Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne
Post
autor: dziabi3 » sob lip 09, 2011 1:18 am
ja polecam sprawdzi ustawienie czujnika fazy wtrysku
ja miałem podobnie jak był gorący to trzeba było nadepnąć pedał gazu zęby odpalił
u mnie po prostu paliwo było wtryskiwane o 90 stopni obrotu wału za późno
wachus
Użytkownik
Posty: 87 Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wachus » sob lip 09, 2011 7:57 am
no tak ale ja mam silnik UT i tam nie występuje czujnik fazy wtrysku
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » sob lip 09, 2011 9:52 am
wachus pisze: no tak ale ja mam silnik UT i tam nie występuje czujnik fazy wtrysku
dlatego warto uzupełnić profil lub chociaż napisać o jakie auto chodzi
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
wachus
Użytkownik
Posty: 87 Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wachus » sob lip 09, 2011 11:00 am
jeszcze tak do głowy przychodzi mi czujnik położenia wału...
mógłbym podmienić na sprawdzenie od cieniasa 700 ?
partyzantpl
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: partyzantpl » sob lip 09, 2011 12:54 pm
Jak już chcesz go sprawdzić to po prostu sprawdź jego oporność - ma być między 618 a 748 Ohm.
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » sob lip 09, 2011 1:37 pm
Pasuje od cc
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » sob lip 09, 2011 5:55 pm
wachus pisze: no tak ale ja mam silnik UT i tam nie występuje czujnik fazy wtrysku
To moze miec sens , jak kiedys testowalem 2 komputery gdzie byla roznica w kacie wtrysku wlasnie o okolo 90 stopni to roznie odpalal
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
wachus
Użytkownik
Posty: 87 Rejestracja: sob lip 18, 2009 1:34 pm
Miejscowość: Milicz
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: wachus » ndz lip 17, 2011 11:18 pm
rezystancja czujnika w termostacie na rozgrzanym 211 ohmów
rezystancja czujnika wału 736 ohmów
na innnym przepływomierzu też nie chce załapać jak ciepły dziiiwneee