Dziś darzyło mi się małe "kuku"...
Tzn po zatrzymaniu samochodu (punto gt) wielki wybuch pary z pod maski... jak zauważyłem temp. płynu chłodzącego skoczyła do 2/3 skali, (podczas jazdy lekko wychyliła się ponad połowę wiec pomyślałem że wiatrak da sobie rade) wentylator się nie załączył... po delikatnym przestygnięciu i ustaniu dymienia udało mi się zlokalizować pęknięcie wężyka od chłodnicy. Pytanko mam takie co mogło być przyczynom i czego mogę się spodziewać... MoŻe to przez termostat nie załączył się wiatraki i ciśnienie rozpieprzyło wężyk... czy moŻe uszczelka pod głowicą. Jakie mogły by być objawy uszczelki. Proszę o pomoc i z góry dzięki, tylko minie nie besztajcie xD
moRZe - to taki zbiornik wodny
Pytanko
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Pytanko
Przyczyna moze byc przypalenie wtyki/czujnika ,ktory zalacza wiatrak (sprawdz se czy sie stopilo tam skoro nie zalaczalo wiatraka)
PS: dlatego wiekszosc z nas ma niezalezne zalaczanie wiatraka
PS: dlatego wiekszosc z nas ma niezalezne zalaczanie wiatraka

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

Re: Pytanko
Dzięki na przyszłość będę wiedział xD
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Pytanko
ja (jeszcze) nie mam niezależnego załączeniawiatraka-ALE TO NIE PROBLEM ŻEBY TO ZROBIĆ
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!