Dolot/filtr - zestaw do UT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

Yaninnya pisze: Następnym razem spróbuj Castrola TWS'a. Kosmiczny olej. :wink:
Castrol RS spowodowal rozszczelnienie nie najnowszych juz uszczelek, ciekla nawet ta pod glowiczka, chociaz (przy remoncie glowicy) byla zakladana nowa na odpowiednio przygotowana powierzchnie i dokrecana zgodnie z instrukcja :? Jesli TWS ma podobne myjaco/rozszczelniajace wlasciwosci to chyba go sobie daruje (chociaz z tego co slyszalem to swietny olej). silnik byl docierany i jezdzony na 10w40 lotosa-poprzedni wlasciciel :? :wink: ale jak na razie ma sie nie najgorzej (poza turbina ktora regenerowalem) Moze taki powinienem nadal wlewac :wink:
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

Yaninnya pisze: Ale o ile same filtry K&N są doskonałe, o tyle ich kity często są totalną porażką.
cena za kit (w porownaniu do wersji dla innych bolidow) nie jest tragiczna jak na k&n :roll: :wink: Z tego co pamietam "leon" za to samo zaplacil okolo 280zl :roll: chociaz ciezko to nazwac kitem... Mocuje sie go bezposredniu na przeplywce, dolaczona rura (nawiew) ma bardzo mala srednice, ale niewiele wieksza by sie tam zmiescila bez kombinacji-wiec chyba i tak to zaloze, nie pomoze, nie zaszkodzi. W ten oto sposob go zamontowalem :arrow: Chyba ma troche chlodniej, choc niewiele.

Obrazek
Obrazek
Bylo UT, jest Bravo GT.
ODPOWIEDZ