Niewiem czy tdobrze ze pisze ale nurtują mnie pytania i probloemy związane z przekładką silnika od uT zastavy 1100p.
może ktos się nadziuał na jakies informacje jakie mogą wystąpic problemy (częsci mam czyli całe sprawne uT i zastave )
no chyba z ektos ma załatwic bude do mk1 w dobrym stanie to wtedy sie zastanowie co zrobic
planowany czas prac to początek wiosny więc prosze o sugestie .
Pierwsza sprawa, to musisz przełożyć łapę przy silniku.
Druga sprawa, to kwestia skrzyni-albo przerobisz mocowania oraz wepchniesz "dupkę" od piątki nad stabilizator i jeszcze skrócisz półośki albo zostaniesz przy tej którą masz stosując odpowiednią tarczę sprzęgła.
a jakby załozyc stabilizator z yugo tam były seryjnie 5 biegowe skrzynie
on ma tam miejsce na tą bulbe z 5, bo skrzynia z zastavy chyba nie wchodzi w role wogóle posypie sie odrazu.
łapy to powiedzmy nie problem bardziej boje sie o skrzynie bo ta z una jest na 2 wodzikach i boje sie ze nie bęzie miejsca na nie:\
Zależy od skrzyni, dokładnie z jakiego rocznika, bo do ok. 1987 były skrzynie z dolnymi wybierakami, takimi jak w Zastavie i ta skrzynia siądzie bez problemu, ale gorzej bo trzeba skracać półośki .
ja mam uno z 86 faktycznie ze są na dole te wybieraki:]
półoski to nie problem w bielsku jest taki gośc co robi rewelacyjnie i juz jest sprawdzone (moze ktos kojazy lupo tdi compsportu jeździ na 400m)
nie mniezyłem rozstawu ale boje sie ze będzie trzeba poszerzac ale chyba to nie grozi:]
a w unie bytły skrzynie z górnymi wybierakami mozna jakąs fotke
nie to ja w ut ma dolne wybireaki
nasuwa sie pytanie gdzie dostac skrzynie taką bo moja chyba juz pada i drugi problem potrzebne noew wybiraki te mają sporo luzu oj duzo.