Na forum jest wiele wątków odnośnie tuningu UT, ale właścicwie nie wiadomo co kto ma zrobione i ile mu to dało. Proszę o wzięcie tego tematu na poważnie i dopisanie się. Wykres hamowni po opisanych zmianach byłby najlepszy, ale wiem, że niewielu taki ma... Zacznę od siebie:
Uno Turbo MK 1
- stożek
- sportowe tarcze i klocki
- wydech: rura + końcowy przelotowy tłumik Mugen
- skrócona do 2 obrotów przekładnia kierownicza
- kubełek kierowcy + szelki, kubełek pasażera + standartowy pas
Auto kupiłem w takim stanie, więc nie wiem czym się różni mocą od serii. Tych zmian jestem pewien, bo je widać gołym okiem, ale sprzedający naopowiadał mi jeszcze kilka rzeczy, które muszę dopiero zweryfikować.
Jakie mody macie w UT-ach?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Jakie mody macie w UT-ach?
Ostatnio zmieniony wt gru 27, 2005 10:03 pm przez Yannick, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
auto cały czas w trakcie prac
narazie:
-dolot : filtr stożkowy na przepływce, w miejscu aku
-wydech wolny bez tłumików
-ciśnienie doładowania podniesione z 0,6 na 0,8 lub ok 1,1 bara
-zewnętrzny zawór upustowy
-akumulator przeniesiony do bagażnika
-fotel kubełkowy
-sprężyny h&r -60mm
Bedzie jeszcze:
-sportowa kierownica
-szelki 3"
-monual boost controler
-wałek z rozrządu z uno 1.5 N/A
-nowe orurowanie intercoolera ze stali, i sam IC przeniesiony za grilla
-lekkie szyby
-lekka maska
-shortshifter
W troche dalszych planach:
-sportowe amortyzatory
-klatka bezpieczeństwa
-remont silnika
-regeneracja turbosprężarki
i kupa innych rzeczy o ile auto nie zostanie wcześniej zmienione na inne
Na cisnieniu 0,6 auto ma 8,15 do 100kmh
Na ciśnieniu 1,1 ma 7,4
na innym nie sprawdzałem
narazie:
-dolot : filtr stożkowy na przepływce, w miejscu aku
-wydech wolny bez tłumików
-ciśnienie doładowania podniesione z 0,6 na 0,8 lub ok 1,1 bara
-zewnętrzny zawór upustowy
-akumulator przeniesiony do bagażnika
-fotel kubełkowy
-sprężyny h&r -60mm
Bedzie jeszcze:
-sportowa kierownica
-szelki 3"
-monual boost controler
-wałek z rozrządu z uno 1.5 N/A
-nowe orurowanie intercoolera ze stali, i sam IC przeniesiony za grilla
-lekkie szyby
-lekka maska
-shortshifter
W troche dalszych planach:
-sportowe amortyzatory
-klatka bezpieczeństwa
-remont silnika
-regeneracja turbosprężarki
i kupa innych rzeczy o ile auto nie zostanie wcześniej zmienione na inne
Na cisnieniu 0,6 auto ma 8,15 do 100kmh
Na ciśnieniu 1,1 ma 7,4
na innym nie sprawdzałem

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl