turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » śr gru 21, 2005 2:34 pm
czy kolektor dolotowy od punto gt podejdzie mi do silnika 1.3 t ??
mam gościa który ma części z rozbiórki GT brak tylko bloku i głowicy
aha ,mops za 48 h temat do kosza
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr gru 21, 2005 3:00 pm
zibi przecież tak robi, o ile sie nie myle
mops
"Cichociemny"
Posty: 272 Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:
Post
autor: mops » śr gru 21, 2005 3:32 pm
Lui pisze: zibi przecież tak robi, o ile sie nie myle
zibi wydech przeklada...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr gru 21, 2005 3:58 pm
mops pisze: Lui pisze: zibi przecież tak robi, o ile sie nie myle
zibi wydech przeklada...
właśnie, przeczytałem co chciałem
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr gru 21, 2005 4:10 pm
Tak ja robie wydech ale analizując uszczelki od 1,4T Punto GT i 1,3T to 1,4T i Punto to to samo i rózni sie od 1,3T tym że kolektor ssący w 1,3T ma jajowate otwory w 1,4T ma okragłe.
1,3T
1,4T
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr gru 21, 2005 6:06 pm
no to bedzie trzeba przeszlifować, jest na tyle materiału?
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149 Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey
Post
autor: Yaninnya » pt gru 23, 2005 3:18 pm
Lui pisze: no to bedzie trzeba przeszlifować, jest na tyle materiału?
Materiału to zapewne wystarczy, ale w Mk I są one owalne ze względu na rozmieszczenie wtryskiwaczy. Mk II ma inaczej położone wtryskiwacze i te owale nie są potrzebne. A robienie specjalnie takich owali nie ma sensu, zakłuci to tylko przepływ.