turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
robtom
Użytkownik
Posty: 69 Rejestracja: śr mar 19, 2008 7:53 pm
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: robtom » pn lis 15, 2010 9:24 pm
http://yfrog.com/f/65100010j/
czy jest jakiś mistrz co mi powie od czego jest ta głowica środkowa ? UT?
czy ewentualnie wszystkie występowały w GT'kach?
bo z zewnątrz to raczej niczym się nie różnią, a wujek google nie za bardzo wie jak mnie nakierować...
simon1989
Spamer :P
Posty: 604 Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy
Post
autor: simon1989 » pn lis 15, 2010 10:10 pm
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » pn lis 15, 2010 10:25 pm
Punto gt3
robtom
Użytkownik
Posty: 69 Rejestracja: śr mar 19, 2008 7:53 pm
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: robtom » wt lis 16, 2010 3:16 pm
i mogę je sobie zamieniać, stosować w moim gt1 tą którą mi się akurat zachce? czy zrobię ała, albo moc ? Ma to jakiś wpływ?
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » wt lis 16, 2010 3:26 pm
jedynie kompresje zmienisz, ale nie odczujesz różnicy i nie będzie "ała"
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
marekp
Obserwator
Posty: 2 Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 12:18 pm
Miejscowość: warszawa
Post
autor: marekp » śr lis 17, 2010 4:26 pm
Na głowicy powinien być nr. katalogowy...
Możesz stosować zamiennie , poza kompresją i wielkością zaworów to są właściwie takie same.