Oto wyniki strojenia, okazalo sie ze auto zalewa na dole, teraz jest troche lepiej AFR: 10,47@2279rpm, 9,57@3982, 11,26@5450. Gora ok, dol byl tragiczny, w tym momencie jeszcze dobrze nie jest(wiecej nie da sie zrobic, krecac imbusem i przestawiajac sprezyne w przeplywce), mysle, ze jesli tylko $$ pozwoli zamontoje dodatkowa elektronike sterujaca paliwem (moze kiedys pozbede sie tez klapkowej przeplywki). Hamownia co prawda inercyjna wiec nowe turbo ladowalo ciutke mniej (~0,8) widac, ze na 5 biegu bylo juz lepiej(wieksze obciazenie), ale ze wzgledu na opony (zimowki) pojawialy sie duze zaklocenia- na tym jednym wykresie nie byl ciagniety do 6200 z tego powodu - a KM wyszlo by troche wiecej. Silnik szacowany jest na ~ 130 KM/170Nm na drodze. Turbo laduje okolo 0,9 bara. Auto zaczelo calkiem fajnie jezdzic :D a jezdzic bedzie jeszcze lepiej niz teraz 8)
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... sut8xn.jpg
strojenie na hamowni - po regeneracji turbiny
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
strojenie na hamowni - po regeneracji turbiny
Bylo UT, jest Bravo GT.
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
@ziuzio: dzieki za rady i pomoc w chwilach zwatpienia
@project xs: dzieki za poswiecony czas - wykonano kilka(nascie) pomiarow, co tylko mozna bylo przestawic zostalo przestawione (kilkakrotnie), auto spedzilo pol dnia
na rolkach ale bylo warto. Mam nadzieje ze juz w styczniu zagosci pod maska smt6(7) a nastepnie wiekszy intercooler 

@project xs: dzieki za poswiecony czas - wykonano kilka(nascie) pomiarow, co tylko mozna bylo przestawic zostalo przestawione (kilkakrotnie), auto spedzilo pol dnia


Bylo UT, jest Bravo GT.