nowy jestem i pytan mam sporo...

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

mops pisze:
Zibi122 pisze:Dobrze mówisz !! Mi ciągle jest mało i ciągle coś kombinuje ale narazie mało efektów choć czas 15,837 to nie jest źle jak na amatora - tuningowca

pokaz mi kogos z tego forum komu nie jest malo mocy :lol:


Czasem trzeba tylko dorosnac do tego ze "Mi tyle starczy".... Jedni skoncza na 107KM inni na 200KM.... Jeden moze wsadzic 10tys zl w UT`a drugi ledwo ma kase by utrzymac go w stanie uzywalnosci....
bo apetyt rosnie w miare jedzenia a dopiero pozniej przechodzi ;)
pozatym mi nie chodzi o to aby wlozyc w UT neiwadiadomo ile. mi chodzi o to aby za np 2000 ojro dorobic sie samochodu z fajnymi osiagami w super stanie pojezdzic nim prawie bezstresowo przez 3-4 lata przy okazji miec satysfakcje z tego ze moj samochod jest w jakims tam stopniu odroznijacy sie od calej masy golfow, opli i innego badziewia :?
wreszcie TC - 2.0 16v
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

Lui pisze:Jest jedna bardzo prosta, metoda poprawy osiągów - redukcja wagi, to zawsze wyjdzie na plus :!:
to chce zrobic zaraz na poczatku. raczej bede sie sklanial do pustego wnetrza z dwoma kublami. odchudzac zawieszenia itp nie zamierzam bo jakos balbym sie pozniej jezdzic ;)
wreszcie TC - 2.0 16v
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

dejvid667 pisze: a wiec co bys radzil? jakie moyfikacje i jaka moc?
bo rzeczywiscie moze tak byc ;)
Porządny remont z poprawkami fabryki(wyważenie dynamiczne wału z zamachem i dociskiem, wyrównanie mas tłoków i korb, poprawa dolotu i wylotu w głowicy i kolektorach), dobra tarcza sprzęgła(docisk może zostać), wałek uliczny Pipercams'a(względnie od wersji 1.4N/A), MBC(na 0.9bar), BOV dwutłoczkowy, porządny filtr powietrza, dobrze zrobiony dolot(kolanka gumowe mówią dowidzenia, ewentualnie warto pomyśleć o jakimś wydajniejszym IC ), turbina niekoniecznie najlepiej od 1.4T(bo od 1.3T też da radę na 0.9bar),+ sprytny wydech, a na koniec dobra regulacja tego, a jeśli regulacja nie da rady to jakaś świnka.
Z tymi dłubaniami pęknie 160km/180Nm, bez utraty na trwałości silnika, o ile użytkowanie będzie rozsądne.]
Koszt tych zabaw powinien się zamknąć do 5000zł, ale nigdy nie przewidzi się wszystkiego:|(być może będzię taniej/drożej, ale nie koniecznie;))
ODPOWIEDZ