Przygarnąć tego UT- nowe informacje?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Przygarnąć tego UT- nowe informacje?
Na wstępie chciałbym się przywitać. Być może niedługo dołączę do grona dumnych posiadaczy UT. W związku z tym powyższe pytanie.
Mam takie do kupienia i ma korbki w drzwiach, a na http://www.astercity.net/~josuch/unoturbo/historia.html pisze, że powinno mieć elektrykę. Warto dać 3500zł za UT z tego roku, jeśli jest dobrze utrzymane?
Pozdrawiam!
Mam takie do kupienia i ma korbki w drzwiach, a na http://www.astercity.net/~josuch/unoturbo/historia.html pisze, że powinno mieć elektrykę. Warto dać 3500zł za UT z tego roku, jeśli jest dobrze utrzymane?
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony sob gru 03, 2005 6:16 pm przez Yannick, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Jeżeli stan jest faktycznie taki bardzo dobry to warto, jeżeli trzeba wykonać jakiekolwiek poprawki: blacharskie, lakiernicze lub mechaniczne to nie warto dawać takiej ceny, bo UTa kupisz już 2000zł w podobnym stanie, a kasę którą doinwestujesz będzie pewną rzeczą, a nie że kiedyś coś było zrobione... .
Na pewno nie kupuj w pośpiechu, bo chcesz UTa - poszukaj, wybadaj rynek i dopiero kupuj, bo szkoda Twojej kasy na pózniejsze naprawy. Chyba, że lubisz i już umiesz grzebać przy samochodach, to możesz spokojnie kupować
.
Na pewno nie kupuj w pośpiechu, bo chcesz UTa - poszukaj, wybadaj rynek i dopiero kupuj, bo szkoda Twojej kasy na pózniejsze naprawy. Chyba, że lubisz i już umiesz grzebać przy samochodach, to możesz spokojnie kupować

- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Czy UT 89 musi mieć elektryczne szyby?
Podaj więcej szczegółów, ewentualnie zrób jakieś zdjęcia albo co, bo po korbkach w drzwiach to Ci niewiele jesteśmy w stanie wywnioskowaćYannick pisze:Na wstępie chciałbym się przywitać. Być może niedługo dołączę do grona dumnych posiadaczy UT. W związku z tym powyższe pytanie.
Mam takie do kupienia i ma korbki w drzwiach, a na http://www.astercity.net/~josuch/unoturbo/historia.html pisze, że powinno mieć elektrykę. Warto dać 3500zł za UT z tego roku, jeśli jest dobrze utrzymane?
Pozdrawiam!

KWK murcki - At Your Side


- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Re: Czy UT 89 musi mieć elektryczne szyby?
jak to nie ??............ ja wnioskuje ze mu sie elektryczne szyby nie popsujamurcki pisze:
Podaj więcej szczegółów, ewentualnie zrób jakieś zdjęcia albo co, bo po korbkach w drzwiach to Ci niewiele jesteśmy w stanie wywnioskować

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- murcki
- 1.4 turbo i.e.
- Posty: 115
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: Czy UT 89 musi mieć elektryczne szyby?
szyby na korbki raczej też niemops pisze: jak to nie ??............ ja wnioskuje ze mu sie elektryczne szyby nie popsuja

KWK murcki - At Your Side


-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Dzięuję za zainteresowanie. Właściewie chodziło mi tylko o te szybki, żeby wiedzieć z ilu aut był składany, ale skoro już zawracam Wam głowę to zapytam o całość. Fotki
http://www.sprytnydom.pl/uno/1.jpg
http://www.sprytnydom.pl/uno/2.jpg
http://www.sprytnydom.pl/uno/3.jpg
"alufelgi, centralny zamek, autoalarm, welurowa tapicerka, 140 KM (ma ponoć większą sprężarkę i kute tłoki)".
Cena 3500zł, do negocjacji. Co myślicie?
Pojawia się dylemat: czy zaufać sprzedającemu?
Cały czas piszę to co wiem od niego, (w nawiasach to co myślę o tym):
auto w pewnym momencie stało się własnością mechanika, posiadacza warsztatu, który zrobił kompletny remont, poddał je tuningowi, wstawił większą turbinę i min. kute tłoki, ale nie ma na to żadnych papierów, potem sprzedał je (dlaczego sprzedał takie cudo, w które włożył tyle kasy ?!) komuś, kto sprzedał je obecnemu właściecielowi. Na samochodzie nie ma śladów korozji (na zdjęciach niby nie widać), silnik jest w idealnym stanie (fakt, na fotkach jest czyściutki).
P.S. Czytałem posta o testach przed kupnem i:
1. Który wąż to odma skrzyni i czego tam szukać?
2. Jak i gdzie zdjąć dolot z turbiny, żeby poszukać oleju?
Pozdro
http://www.sprytnydom.pl/uno/1.jpg
http://www.sprytnydom.pl/uno/2.jpg
http://www.sprytnydom.pl/uno/3.jpg
"alufelgi, centralny zamek, autoalarm, welurowa tapicerka, 140 KM (ma ponoć większą sprężarkę i kute tłoki)".
Cena 3500zł, do negocjacji. Co myślicie?
Pojawia się dylemat: czy zaufać sprzedającemu?
Cały czas piszę to co wiem od niego, (w nawiasach to co myślę o tym):
auto w pewnym momencie stało się własnością mechanika, posiadacza warsztatu, który zrobił kompletny remont, poddał je tuningowi, wstawił większą turbinę i min. kute tłoki, ale nie ma na to żadnych papierów, potem sprzedał je (dlaczego sprzedał takie cudo, w które włożył tyle kasy ?!) komuś, kto sprzedał je obecnemu właściecielowi. Na samochodzie nie ma śladów korozji (na zdjęciach niby nie widać), silnik jest w idealnym stanie (fakt, na fotkach jest czyściutki).
P.S. Czytałem posta o testach przed kupnem i:
1. Który wąż to odma skrzyni i czego tam szukać?
2. Jak i gdzie zdjąć dolot z turbiny, żeby poszukać oleju?
Pozdro
Ostatnio zmieniony pt gru 02, 2005 7:49 pm przez Yannick, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Odma to chyab jedyny wąż idący od skrzyni korbowej, z przodu, tak mniej więcej w połowie szerokości silnika.
A przewód z turbo to trzeba by ściągnąć w dwoch miejscach, przed turbo, ten co idzie od przepływki (dość ciężki dostęp...) możesz sprawdzić luzy na wirniku, no i drugi przewód za turbo, najławtiejszy jest dostęp do kolanka przy intercoolerze.
ALE PRZEDEWSZYSTKIM BLACHA !!!!!!
Obejrzyj bardzo dokładnie, wiem po swoim przykładzie - ale ja dawałem 1000zł i wiedziałem że czeka mnie kupa roboty - obejrzyj dokładnie tylne kielichy, ściągnij tapicerke, u mnie była taka sytuacja że oglądałem je od wewnątrz i nie wyglądało źle, problem był jak ściągnełem tapicerke i zacząłem odklejac PAPĘ
którą ktoś zabezpieczył wcześniejszą robotę - był już kiedyś robiony remont. No ta nieszczęsna papa odchodziła z blachą, jak wszystko zdrałem, to ukazał się piękny widok na tarcze hamulcową... dziury były straszne
Podłoga była za to wyścielona wykładziną która była cała przesiąknięta wilgocią ....
A z zewnątrz nic takiego się nie zapowiadało !!!! :


Pozatym coś nie wietzę w te kute tłoki, same tłoki kosztują tyle co cały ten UT ... chyba że seryjne były kute
Jak masz dostęp do G-techa to sprawdź przyśpieszenie do 100km/h zobaczysz jaki stan silnika
A przewód z turbo to trzeba by ściągnąć w dwoch miejscach, przed turbo, ten co idzie od przepływki (dość ciężki dostęp...) możesz sprawdzić luzy na wirniku, no i drugi przewód za turbo, najławtiejszy jest dostęp do kolanka przy intercoolerze.
ALE PRZEDEWSZYSTKIM BLACHA !!!!!!
Obejrzyj bardzo dokładnie, wiem po swoim przykładzie - ale ja dawałem 1000zł i wiedziałem że czeka mnie kupa roboty - obejrzyj dokładnie tylne kielichy, ściągnij tapicerke, u mnie była taka sytuacja że oglądałem je od wewnątrz i nie wyglądało źle, problem był jak ściągnełem tapicerke i zacząłem odklejac PAPĘ

Podłoga była za to wyścielona wykładziną która była cała przesiąknięta wilgocią ....
A z zewnątrz nic takiego się nie zapowiadało !!!! :


Pozatym coś nie wietzę w te kute tłoki, same tłoki kosztują tyle co cały ten UT ... chyba że seryjne były kute

Jak masz dostęp do G-techa to sprawdź przyśpieszenie do 100km/h zobaczysz jaki stan silnika

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Byłem dzisiaj oglądać to autko i dowiedziałem się kilku rzeczy:
- ma założone sportowe hamulce (tarcze. klocki),
- wydech: strumienica + firmowy ostatni tłumik (firmy nie pamiętam, ale warczy jak nieszczęście
),
- autoalarm i centralny na pilota,
- ciśnienie oleju zawsze ponad 3 bary,
- ciśnienie doładowania standard,
- woda z turbiny leci aż miło do zb. wyrównawczego,
- sportowe przełożenie kierownicy (2 obroty),
- kubełek + szelki dla kierowcy, składany kubełek + zwykłe pasy dla pasażera,
- podłoga pod pasażerem robiona, pod kierowcą gnije, ale jeszcze nie tragedia,
- za kielichy przednie rdza się bierze, ale jeszcze całe, tylne nadkola rdzy brak,
- za dzwi kierowcy od spodu rdza się już wzięła dość konkretnie, ale do wiosny spokojnie objeździ,
- drobne ubytki i pęknięcia lakieru, zwłaszcza na elementach plastikowych (bad look)
- alufelgi + opony w dobrym stanie, zimówki na stalówkach prawie nowe,
- stan progów nieznany z powodu przynitowanych progów
Cena zeszła do 3200zł. Auto jest praktycznie kupione, zaklepane a w poniedziałek jadę podpisać umowę i zapłacić.
Czy robię w miarę dobry interes?
- ma założone sportowe hamulce (tarcze. klocki),
- wydech: strumienica + firmowy ostatni tłumik (firmy nie pamiętam, ale warczy jak nieszczęście

- autoalarm i centralny na pilota,
- ciśnienie oleju zawsze ponad 3 bary,
- ciśnienie doładowania standard,
- woda z turbiny leci aż miło do zb. wyrównawczego,
- sportowe przełożenie kierownicy (2 obroty),
- kubełek + szelki dla kierowcy, składany kubełek + zwykłe pasy dla pasażera,
- podłoga pod pasażerem robiona, pod kierowcą gnije, ale jeszcze nie tragedia,
- za kielichy przednie rdza się bierze, ale jeszcze całe, tylne nadkola rdzy brak,
- za dzwi kierowcy od spodu rdza się już wzięła dość konkretnie, ale do wiosny spokojnie objeździ,
- drobne ubytki i pęknięcia lakieru, zwłaszcza na elementach plastikowych (bad look)
- alufelgi + opony w dobrym stanie, zimówki na stalówkach prawie nowe,
- stan progów nieznany z powodu przynitowanych progów
Cena zeszła do 3200zł. Auto jest praktycznie kupione, zaklepane a w poniedziałek jadę podpisać umowę i zapłacić.
Czy robię w miarę dobry interes?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Przeguby, przednie kielichy bo one lecą od spodu a jak wychodzi góra to już sie konczą - takie drobne wydatkiziuzio pisze:Jeżeli silnik jest ok i turbina też w porządku to można uznać że tak, ale na pewno znajdzie się jeszcze trochę mankamentów po rozpoczęciu użytkowania
, więc przygotuj się na na jakieś drobne inwestycje i szanuj UTa
.
Drzwi kosztują od 100-250 zł w zależności od stanu + lakier
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki