Nie zamierzam zmarnowac calego dnia i nic nie osiagnac, wiec pisze. Plan jest taki aby wyjac silnik z skrzynia, potem wyjac sprzeglo, kolo zamachowe, docisk i zalozyc do nowej skrzyni i nowego bloku, spiac ze soba i zalozyc. Teraz sprawa samego demontazu:
Polosie zamierzam zdjac tak, ze odkrecam Mcpersony, przechylam zwrotnice wypada polos, wyjmoje ze skrzyni.
1. Co sie odkreca przy demontazu polosi ze skrzyni przy tym nie niszczac gumowych oslon i moc polosie powrotnie wykorzystac?
2. Co sie odkreca przy demontazu polosi ze zwrotnic przy tym nie niszczac gumowych oslon i moc polosie powrotnie wykorzystac?
3. Czy linke predkosciomierza wyjmuje sie w jakis specjalny sposob?
4. Nakretka na kole pasowym ma prawy czy lewy gwint?
Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
1. Prawa polos- odkrecasz trzy sruby M6 od kolnierza oslony, lewa-rozwalasz opaske zaciskowa
2. Okrecasz nakretki przegubow (klucz 30 albo 32 nie pamietam) i wyciagasz ze zwrotnic/piast
3. Odkreca sie nakretke i wyciaga sie linke
4. Prawy
2. Okrecasz nakretki przegubow (klucz 30 albo 32 nie pamietam) i wyciagasz ze zwrotnic/piast
3. Odkreca sie nakretke i wyciaga sie linke
4. Prawy
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
2. odkrecasz przegub ze zwrotnicy a w momencie jak masz luzny mcpherson odciagasz i masz półos luzem, wczesniej odepnij opaske zeby zdjac osłone
3. odwrotny do wkładania
4. gwint jest prawy
3. odwrotny do wkładania

4. gwint jest prawy
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
DZIEKI!!!Tego chciałem się dowiedzieć. BTW Dzisiaj u kolegi zakladalem w Nissanie S13 taki metalowy cienki przewod(olejowy) miedzy turbo a blokiem, bo skladal silnik i zapomnial o nim. Zeby to zrobic trzeba bylo odkrecic turbo od kolektora i dopiero to wkrecic. Tyle ku*ew, narzekania na żółtków i chu*ów to dawno nie było, bo dawno nic sie jakimś cudem nie zepsuło w uno 

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
Prawa półoś wyszła bez wykrecania srub m6, tj. nigdzie ich nie widziałem
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
Bo ktoś Ci napisał jak to jest w turbo a nie w NA. W NA nie masz wewnętrznych przegubów i nie ma tych śrub. Reszta praktycznie tak samo.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Wymiana silnika i skrzyni w 1.4 NA
Nie pisalem o skrzyni w turbo tylko w n/a ale mam skleroze i zapomnialem ze w 1.4 nie ma takich srub tylko jest opaska jak z lewej strony. Jak pisalem to caly czas mialem w glowie skrzynie od uno fire 
