To są tłoki do 1,4T. Różnica między jednymi a drugimi to 9 zł.
Będą pasować do korb. Trzeba oczywiście zrobić pasowanie korb z sworzniami.
Jak już chcesz grubo to kup i kute korby tez
adrian055 pisze:czyli rozebrac silnik sprawdzic czy jest ok jesli tak brac nominal, dzieki koledzy
Raczej bedziesz musial brac nadwymiar. Najlepiej zawieść blok do warsztatu zajmującego sie szlifami i niech zmierzą średnice cylindrów oraz owalizację i Ci powiedza czy można brac nominał czy nadwymiar.
wiesz co po konsultacjach bede bral nadwymiar i wszystko robil na zero, czyli szlif walu nowe panewki itd. doprowadzic silnik tak zeby byl jak nowy tak ze wszystko na 1 szlf pojdzie chodz tego nie wymaga
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 12:03 pm przez adrian055, łącznie zmieniany 2 razy.
adrian055 pisze:wiesz co po konsultacjach bede bral nadwymiar i wszystko robil na zero, czyli szlif walu nowe panewki itd. doprowadzic silnik do dominalu
Nominał to by był jakbyś tego nie ruszał, po szlifach będziesz miał nadwymiar.
i nasuwa sie kolejne pytanie gdzies slyszalem o wyważaniu ukladu korbowego, po zalozeniu kotych tlokow i korbowodow trzeba to wywazac? jc gdzi takie cos sie wykonuje;>??
Zaklad zajmujacy sie np. od tulejowania, honowania, napraw glowic, regeneracji turbosprezarek moze tez wykonywac te czynnosci. Warto wywazyc wal, szczegolnie jak sie zamierza wysoko krecic . Wazne jest zeby wykonac ta czynnosc ze wszystkim zlozonym do kupy, a nie kazda czesc oddzielnie, bo wtedy dokladnosc jest X wieksza(X ilosc elementow do wywazenia).