układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.
Moderatorzy: KYS, ZibiUT
-
mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
-
Kontakt:
Post
autor: mops »
Jako ze rano nawet raz nie zakrecil to chyba umarl - laduje sie wlasnie..
Tak czy tak pytam - jaki powinien byc w UT 1,3 ??
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja

-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio »
Z reguły jest 50Ah

.
-
mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
-
Kontakt:
Post
autor: mops »
ziuzio pisze:Z reguły jest 50Ah

.
heh a u mnie siedzi 32Ah
ale okazalo sie ze cosik jest z alternatorem.... podaje 12V przy wlaczonych swiatlach a 13 przy wylaczonych... ;-( trza naprawic...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja

-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio »
Regulator napięcia ładowania ze szczotkami i powinno być w porządku, koszt ok.40zł, gorzej z montażem

.