turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » czw cze 17, 2010 11:20 pm
Siema,
Mam pytanko
Zdjecia pokazuja WG tzn jak jest "ordzinal" i tak jak ja to zrobiłem
Czy te skrzywinie może jakoś źle wpływać na otwieranie klapki ?
Muszle są tak ustawione ze na prostym WG sie zacina :\
Wole spytać teraz niż poźniej
Załączniki
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » pt cze 18, 2010 7:57 am
ja mam podłożone podkładki pod gruche ale ta krzywizna też powinna działać
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » pt cze 18, 2010 10:05 am
tez kombinowałem z podładkami ale brakuje gwintu przy gruszce zeby zaczepic nakretke
dużej krzywizny nie ma a i przy sprawdzeniu swobodnie chodzi -> zostaje
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » pt cze 18, 2010 8:11 pm
ciekawe czy masz wersje poprawioną czy nie długo będziesz ją z powrotem wyciągał
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » pt cze 18, 2010 10:24 pm
tzn. ??
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt cze 18, 2010 10:43 pm
chodzi chyba o średnice otworu spalin pod klapką i łożysko o ile się nie mylę.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » pt cze 18, 2010 10:51 pm
to teraz przez Was chłopaki niezasne
fotka coś wyjasnia ??
Załączniki
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pt cze 18, 2010 10:59 pm
Pod klapka jest otwór, który jest za mały i sprezarka odrazu wkreca sie na duze doładowanie.
Trzeba go rozwiercic z 14mm na 17-18mm (tak aby klapka go jeszcze przykrywała)
O jakim łozysku Bartek mówisz?
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » pt cze 18, 2010 11:02 pm
ok czyli trzeba zmierzyć i jak coś poprawic
jak juz jesteśmy w temacie zmian to trzeba coś jeszcze porawić ...pisać pisać
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt cze 18, 2010 11:07 pm
Zibi122 pisze: Pod klapka jest otwór, który jest za mały i sprezarka odrazu wkreca sie na duze doładowanie.
Trzeba go rozwiercic z 14mm na 17-18mm (tak aby klapka go jeszcze przykrywała)
O jakim łozysku Bartek mówisz?
Już nie pamiętam, ale chyba jakieś lipne tam siedzi w niej łożysko czy coś?
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
mr2j
Użytkownik
Posty: 112 Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT
Post
autor: mr2j » pt cze 18, 2010 11:11 pm
O jakim łozysku Bartek mówisz?
Już nie pamiętam, ale chyba jakieś lipne tam siedzi w niej łożysko czy coś?
To jak to sprawdzić w której siedzi dobre, a w której lipne ?
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » sob cze 19, 2010 8:55 am
trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » sob cze 19, 2010 9:09 am
hz10 pisze: trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach
To lozysko szybko sie wyciera czy jeszcze cos innego?
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » sob cze 19, 2010 9:11 am
Najlepiej założyć dobry wałek, turbo później się troszkę wkręci i nie ma surga
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » ndz cze 20, 2010 3:14 pm
turbomaniak pisze: hz10 pisze: trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach
To lozysko szybko sie wyciera czy jeszcze cos innego?
jak to łożysko siądzie to mieli sie wirnik kompresora