Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym"

Moderatorzy: KYS, ZibiUT
-
Bini0
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
-
Kontakt:
Post
autor: Bini0 »
No wlasnie jak dobrze dotrzec silnik ? Jaki dystans, jakie predkosci (obroty), wymiany oleju ??
Kiedys czytalem o obciazeniowym docieraniu ktore nie trwalo dluzej jak jeden dzien.
A pzy okazji foto

Pozdrawiam - Binio

-
kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ »
wszystko zalezy jak jest motor poskladany (jakie luzy zastosowane i z jaka doladnoscia wykonania)
-
Bini0
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
-
Kontakt:
Post
autor: Bini0 »
Wmienione sa:
-panewki glowne
-panewki korbowe
-komplet uszczelnien
-pierscienie
-gniazda zaworowe
-prowadnice
Wszystko skladane na nominalnych luzach
Pozdrawiam - Binio

-
KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: KYS »
Bini0 pisze:No wlasnie jak dobrze dotrzec silnik ? Jaki dystans, jakie predkosci (obroty), wymiany oleju ??
już raz założyłeś taki temat -
http://kampo.waw.pl/unoturbo/viewtopic. ... docieranie