
stożek przed przepływką
-
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
stożek przed przepływką
chyba złe rozwiązanie, wkręca się na obroty ale topornie przyspiesza
, chyba spowrotem zamontuje tam gdzie oryginalnie była puszka filtra, ktoś miał podobne problemy

lancia dedra 2.0t
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Przepływka za klapką ma specjalną komorę kompensacyjną dzięki której to zjawisko na szczęście nie zachodzi, a nawet jeżeli by zachodziło(co akurat ma miejsce przy odejmowaniu gazu kiedy to DV puści nadmiar powietrza przed turbinę i wtedy "domyka" tę klapkę od "tyłu") to i tak masa będzie niezmienna więc dla niej(tej masy) zostanie dolana zaprogramowana dawka paliwa.
Więc i tak analizowałbym dalej czy aby na pewno zastosowany stożek miał wystarczjący przepływ powietrza dla zapotrzebowania silnika UTa??
Więc i tak analizowałbym dalej czy aby na pewno zastosowany stożek miał wystarczjący przepływ powietrza dla zapotrzebowania silnika UTa??
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
@marcin77
A masz fotkę jak zamontowałeś to ??
Ja jak się ścigałem na 1/4 miałem tak :

troszkę słabo widać ale aku poszedł pod nogi pasażera a w to miejsce poszedł ztożek zamontowany na kolanku 90 st - 63,5 mm
Dzieki jeszcze raz Lui
A masz fotkę jak zamontowałeś to ??
Ja jak się ścigałem na 1/4 miałem tak :

troszkę słabo widać ale aku poszedł pod nogi pasażera a w to miejsce poszedł ztożek zamontowany na kolanku 90 st - 63,5 mm
Dzieki jeszcze raz Lui
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
bawełna jackyziuzio pisze:A jakiej firmy masz ten stożek?? Może po prostu jest gorszej jakości niż zwykła wkładka. W turbolotach im krótszy dolot(a dokładnie mniejsze opory ssania) tym lepiej. Co do przepływki zaś to mierzy ona masę powietrza i nieważne jaki będzie przepływ tej masy.
a wygląda plus montaż na foto

lancia dedra 2.0t
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
A "napuściłeś" zalecaną ilością olejku stożek??Może zwyczajnie było go za dużo i wtedy ssie olejek i są zwiększone opory przepływu.
Druga sprawa to taka czy regulowałeś coś tą śrubką na przepływce po montażu stożka??Warto nią pokręcić i lekko wzbogacić mieszankę(czyli próbowanie dokręcenia wkrętu co 1/4 obrotu i test po każdej regulacji) ponieważ w związku ze zmniejszonymi oporami zasysania klapka jest minimalnie mniej uchylana i "słabość" silnika mogła się wziąść ze zbyt ubogiej mieszanki
.
Druga sprawa to taka czy regulowałeś coś tą śrubką na przepływce po montażu stożka??Warto nią pokręcić i lekko wzbogacić mieszankę(czyli próbowanie dokręcenia wkrętu co 1/4 obrotu i test po każdej regulacji) ponieważ w związku ze zmniejszonymi oporami zasysania klapka jest minimalnie mniej uchylana i "słabość" silnika mogła się wziąść ze zbyt ubogiej mieszanki

-
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
ziuzio pisze:A "napuściłeś" zalecaną ilością olejku stożek??Może zwyczajnie było go za dużo i wtedy ssie olejek i są zwiększone opory przepływu.
Druga sprawa to taka czy regulowałeś coś tą śrubką na przepływce po montażu stożka??Warto nią pokręcić i lekko wzbogacić mieszankę(czyli próbowanie dokręcenia wkrętu co 1/4 obrotu i test po każdej regulacji) ponieważ w związku ze zmniejszonymi oporami zasysania klapka jest minimalnie mniej uchylana i "słabość" silnika mogła się wziąść ze zbyt ubogiej mieszanki.
nic nie smarowałem , miał być fabrycznie naoliwiony, może pokręce dziś

lancia dedra 2.0t