Przebadalem dokladnie ta swinke i powiem szczerze ze nie potrafie znalezc jakiejkolwiek usterki.
Wszystko dziala idealnie...
Moze probken polegal na tym ze rozpial sie jakis kabelek przy wtyczce?
Pozdrowienia
Jakub Kojder''
koledzy sprawdze jutro te kabelki od wtyczki ecu
jak to nie będzie to to co tu zrobić???
Nie trzebabylo wysylac ecumajstra Jak cos przelutuj tam 2-3 kable zeby odpiac modyfikowanie sygnalu ecumastrem i bedzie miec 100% pewnosci czy psuje. Ja tak kiedys mialem ,ze krece ,krece a tu nic , kukam a pin od zaplonu wypial sie ...
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Przygnij troszkę we wtyczce te styki bo moze faktycznie czasami coś nie kontaktuje i silnik ustawia sie jak by nie było przepływki i zalewa. Zdarzyło mi się to już raz.
A jak piny beda dobre to sprawdz mase ecumajstra , np podpinajac tam bezposrednio z akumulatora czy cos , jak mialem taki problem to tak jadzwin u mnie sprawdzal
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
A sprawdzales odlutowujac modyfikowanie ori ecu by ecumaster ? Wtedy byloby wiadome czy to wina piggy czy jakiegos podzespolu , sprawdzales napiecie , podpinales mase ecumastera bezposrednio pod kleme minusowa ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
jadzwin wyslal mi nowke ecu,sprawdzil wszystko i bylo cacy...
ale masy jeszcze nie sprawdzalem...
ale kontrolka ecu ta czerwona normalnie swieci,wiec chyba z pradem jest ok
U mnie kiedys tez bylo niby ok , ale woz tak dziwnie przerywal glownie w okreslonych obrotach (juz nie pamietam jakich byc moze powyzej 2500obr) , a przerywanie bylo takie lekkie jakby wypadajace zaplony . Jadzwin obadal to oscyloskopem i stwierdzil wlasnie mase , w sumie to nie jest trudna sprawa , kombinujesz kabel taki cienki jak tam wchodza w piny wpinasz w pin masy i przeciagasz do akumulatora masy , tylko zebys nie sfajczyl niczego
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a