Gwint do UNO i podobne

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Gwint do UNO i podobne

Post autor: ZibiUT »

Mam pytanko nastepujące :

Czy mozna by od czegoś kupić gwintowane zawieszenie i dać do przerobienia tak aby pasowalo do Uno?
Od czego by najlepiej cos takiego dorwać??

Czy ktos to robil.??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Re: Gwint do UNO i podobne

Post autor: mops »

Zibi122 pisze:Mam pytanko nastepujące :

Czy mozna by od czegoś kupić gwintowane zawieszenie i dać do przerobienia tak aby pasowalo do Uno?
Od czego by najlepiej cos takiego dorwać??

Czy ktos to robil.??
albo kupujesz ORYGINALNY gwint do uno albo nie masz gwintu... - chcesz jezdzic na kombinowanym zawieszeniu ??? Moim zdaniem brak wyobrazni...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Wiesz wydać 3000 zl na gwint gdzie samochód wart jest 5000 nie ma sensu po za tym znalazł bym inne porzyteczniejsze rzeczy na które ta kasa by poszla.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Zibi122 pisze:Wiesz wydać 3000 zl na gwint gdzie samochód wart jest 5000 nie ma sensu po za tym znalazł bym inne porzyteczniejsze rzeczy na które ta kasa by poszla.

No to odpusc gwint skoro Cie nie stac.... Jezeli nie masz kasy to po co chcesz kombinowac ?? Dla lansu ?? "Wiesz mam zawieche gwintowana - taka samorobka ale zawsze GWINT..."

Zawieszenie, opony, hample, - tu sie nie kombinuje i sie nie oszczedza !! Rozumiem wieksze hample by miec czym zatrzymac bolidaale przerabiac zawieszenie ?? Kupujesz dobre sprezyny dedykowane do autka jak i podobnie amortyzatory i po sprawie...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

Zibi122 pisze:Wiesz wydać 3000 zl na gwint gdzie samochód wart jest 5000 nie ma sensu po za tym znalazł bym inne porzyteczniejsze rzeczy na które ta kasa by poszla.
W takim razie powiedz mi gdzie i do jakiego auta znajdziesz zawieszenie gwintowane taniej niż 3000 zł? :hmm:
KWK murcki - At Your Side

Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

za 2500zł jest do kupienia całe uno z gwintem 8)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Lui pisze:za 2500zł jest do kupienia całe uno z gwintem 8)
tia i stare gó..... bedzie wkladal.....

zreszta nie moj pieniadz i nie moje zdrowie.. Ja jezdze czasem b.szybko (powroty ze szkoly itp...) i jakos nie zaufalbym starym przelatanym "gwintom" a i wydawanie takiej kasy moim zdaniem nie ma sensu jak sie wyczynowo nie jezdzi...

Konczac jestem zdecydowanie PRZECIWNY pomyslowi dorabiania/dopasowywania zawieszenia od innego auta do uno... Albo kupic dedykowane albo za ta kase pojechac na wczasy ;-)
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

mops pisze:
Lui pisze:za 2500zł jest do kupienia całe uno z gwintem 8)
tia i stare gó..... bedzie wkladal.....

zreszta nie moj pieniadz i nie moje zdrowie.. Ja jezdze czasem b.szybko (powroty ze szkoly itp...) i jakos nie zaufalbym starym przelatanym "gwintom" a i wydawanie takiej kasy moim zdaniem nie ma sensu jak sie wyczynowo nie jezdzi...

Konczac jestem zdecydowanie PRZECIWNY pomyslowi dorabiania/dopasowywania zawieszenia od innego auta do uno... Albo kupic dedykowane albo za ta kase pojechac na wczasy ;-)

jesteś brutalny :lol:
lancia dedra 2.0t
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

ja osobiście olał bym gwint . szkoda kręgosłupa na naszych drogach :?
może lepiej kup dobre sprężyny i amortyzatory, moje uno będzie pomykać na Bilstein B8 jeszcze niewiem co ze sprężynami ,jak to noviteca dadzą rade to ok,w ostateczności kupie H&R :D
Obrazek
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

jugo500 pisze:ja osobiście olał bym gwint . szkoda kręgosłupa na naszych drogach :?
może lepiej kup dobre sprężyny i amortyzatory, moje uno będzie pomykać na Bilstein B8 jeszcze niewiem co ze sprężynami ,jak to noviteca dadzą rade to ok,w ostateczności kupie H&R :D
hmm czegoś tu nie rozumiem... :roll:

dlaczego "gwinty" mają być synonimem twardego zawieszenia?

czy zawieszenie gwintowane, to nie jest takie, które ma możliwość regulacji wysokości prześwitu (i to tylko z przodu?) :?:

twardość zależy od dobrania amortyzatorów i sprężyn, a nie od tego, czy zawieszenie jest gwintowane czy nie :wink:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Zeby przerobić gwint z innej fury jest sporo roboty i żeby to dobrze działało to nie wiem czy koszty przeróbki + koszty zakupu nie przerosną sensowności tego działania i nie wyjdzie taniej kupić dedykowanego zestawu :wink: .
I druga sprawa z gwintem to taka, że jak sobie tym nie pokręcisz raz na dwa tygodnie to potem będzie ciężko ruszyć regulacją, w szczególności po zimie(nawet jeśli elementy regulacji będą z nierdzewki).

Poza tym dużo niżej nie zejdziesz ponieważ "talerz" na którym siada sprężyna dużo niżej nie zejdzie przy Twoich 15", jedyne co to niższe sprężyny i potem tylko podnosić na regulacji.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Nie chce niżej niż mam ale chodzi o to że nie chce mi się zmieniać 2 razy w roku amorków z springami z zimy na lato i odwrotnie po za tym do -60 ciężko kupić dobre amorki.

Ja już pomysł na i chyba wiem jak zrobie mam nadzieję ze kasa szybko sie znajdzie i bedzie fajnie.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

masz racje KYS ,ale osobiście niespotkałem się z ,,miękkim'' gwintem :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

jugo500 pisze:osobiście nie spotkałem się z ,,miękkim'' gwintem :roll:
a to błąd :!: biorąc pod uwagę stan naszych dróg :?
ODPOWIEDZ