jakie turbo zamiast k14 ?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: mr2j »

Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: BARTEKcoupe »

mr2j pisze:
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:
ta z s :wink: Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy :)
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: ZibiUT »

BARTEKcoupe pisze:
mr2j pisze:
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:
ta z s :wink: Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy :)
a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: hz10 »

Zibi122 pisze: a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
masz racje, zdaje ci sie :wink: część wydechowa tłumi bardzo spaliny czego efekt jest taki że pomiędzy 1.3 a 1.7 bara jest całe 5 koni na kołach różnicy. moment jest oczywiście większy z dołu ale tylko przez chwile bo sukcesywnie spada :cisza: mnie udało sie osiągnąć 160 na kołach przy seryjnym zapłonie, jak nim troche pomajstrowałem to było 174 , niestety skończyło sie tym:
Załączniki
tłok pgt.jpg
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: mrowczan »

Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: ZibiUT »

mrowczan pisze:
Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu :)
Skoro spreżarka jest w stanie dać przy 1,7 bara tyle samo powietrza co GT28RS to dlaczego ma nie byc 220-230 KM??
Jedynie co ta czesc wydechowa moze faktycznie trzymac troszke, zobaczymy :D
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
piter01
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
Miejscowość: Gołkowice
Auto: Inne
Lokalizacja: ślask

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: piter01 »

ośmielę sie odgrzać kotleta.. z jakich aut pochodzi ten GT2056??? bo ogolnie znaleźć coś to lipa;/
scs 1.2 8v Turbo
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: BARTEKcoupe »

http://www.turboost.lt/eng/catalog.php? ... am=GT2056S" target="_blank
I jeszcze w iveco. Tylko żeby mały dokładnie taką nazwę na kompresorze.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
piter01
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
Miejscowość: Gołkowice
Auto: Inne
Lokalizacja: ślask

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: piter01 »

ok dzieki, a co powiecie tej turbinie
jaki to model garrett ale?
http://www.allegro.pl/item1055223361_tu ... veric.html" target="_blank

ma to pracowac w 1.1 8v (sej) wydajnoscia nie zbyt odbiegac od rhb5 5vl
scs 1.2 8v Turbo
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: ZibiUT »

piter01 pisze:ok dzieki, a co powiecie tej turbinie
jaki to model garrett ale?
http://www.allegro.pl/item1055223361_tu ... veric.html" target="_blank" target="_blank

ma to pracowac w 1.1 8v (sej) wydajnoscia nie zbyt odbiegac od rhb5 5vl
Nie ma fotki czescizimnej a tam pewnie sa oznaczenia. w Nissanie była GT2052S lub T25. Tak naprawde jedna i druga dość dobry zamiennik VL5
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
piter01
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
Miejscowość: Gołkowice
Auto: Inne
Lokalizacja: ślask

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: piter01 »

Pany a powiedzcie mi jak przekręcić muszle "zimną" w garrecie t25? nie ma tam zadnych srub mocujacych muszle do korpusu.. jest tylko taka blaszka hmm sądze ze trzeba ja jakosc scisnąć?? zeby muszla sie obróciła.. :roll:

fotki tego garreta są na gieldzie w sprzedam garrett t25 chemmista.
scs 1.2 8v Turbo
mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: mr2j »

sciskasz i obracasz np: czymś takim
http://allegro.pl/item1056712523_beta_1 ... dy_vw.html" target="_blank" target="_blank
piter01
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
Miejscowość: Gołkowice
Auto: Inne
Lokalizacja: ślask

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: piter01 »

a traz taka rzecz jak macie rozpracowane zasilanie olejem w t25.. tam jest gwint bodajrze 11mm z hakiem, jakiś calowy czy cóś.. nie da rady dostac do tego zadnej wkrecanej redukcji;/
scs 1.2 8v Turbo
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: mrowczan »

Tokarz :)
piter01
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
Miejscowość: Gołkowice
Auto: Inne
Lokalizacja: ślask

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

Post autor: piter01 »

i ostatnie, czy stosować jakąś zweżke w przewodzie olejowym do T.. np 1.2 mm?? Choć w sumie mam tez oryginalny przewod do tej T z nissana i nie ma w nim zadnego takiego restryktora
scs 1.2 8v Turbo
ODPOWIEDZ