Problemy....

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

czarny
Obserwator
Posty: 21
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:23 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: czarny »

fajnie dzieki za link. musze sprawdzic co z dmuchawa na wtryski bo cos nie dmucha
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

czarny pisze:fajnie dzieki za link. musze sprawdzic co z dmuchawa na wtryski bo cos nie dmucha
bo ona dmucha jak jest b.goraco kolo wtryskow (palujesz fure a potem ja odstawiasz i po ok 1 min sie zalaczy)
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
czarny
Obserwator
Posty: 21
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:23 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: czarny »

chce sprawdzic, bo ktos przerobil cos w kablach (puscil jeden z nich bezposrednio do stacyjki) i chcialbym wiedziec o co w tym chodzi. dmuchawa podpieta na krotko dziala
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Od czujnika tego przy listwie idą dwa kabelki jak je zewrzesz to dmuchawa powinn się też włączyć. Wtyczka jest gdzieś w okolicach paska rozrządu
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
czarny
Obserwator
Posty: 21
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 10:23 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: czarny »

a moze ktos mi powie co jest z turbina, bo jak wskaznik wejdzie na czerwone pole to ja bardzo gwaltownie odlacza..?
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

kfsifgs

Post autor: mops »

czarny pisze:a moze ktos mi powie co jest z turbina, bo jak wskaznik wejdzie na czerwone pole to ja bardzo gwaltownie odlacza..?
zibi122 napisal:

Bo wskaźnik nie powinien wchodzić na czerwone pole a jezeli już sobie podniosłeś ciśnienie doładowania to odłącz czujnik zbyt wysokiego ciśnienia w kolektorze ssącym. To jest po prawej stronie kolektora. Dochodzą tam dwa przewody. Odcina Ci zapłon i paliwo albo jedno z tych dwóch.
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
ODPOWIEDZ