
Nie równa praca przy doładowaniu
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Problem sam się rozwiązał
Wyjechałem autem ponownie i zaczęło jechać. Może wydech zapchało i się odetkał? Teraz niestety już się chyba nie dowiemy.

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
To raczej takie "zastanie" jak sie troche posmiga to przechodzi
Zreszta fiaty tak maja ,ze nieraz sie popsuja i same naprawia - ja sadze ze to kosmici ingeruja 


Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
A czujnik temp. w termostacie ?? Chyba podobne objawy...on odpowiada za ssanie 

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
No to super masz autko.........napiszesz tylko na forum i juz sie naprawiaBARTEKcoupe pisze:ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Taki urok gt "raz na wozie, raz pod wozem"skadubek pisze:No to super masz autko.........napiszesz tylko na forum i juz sie naprawiaBARTEKcoupe pisze:ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
problem się powtórzył i tym razem nie daje za wygranąBARTEKcoupe pisze:I problemy wracają............![]()
Panowie auto przestało zime w garażu(ostatni raz przeganiałem go miesiąc temu). Dziś po wyjeździe okazało się że auto na wolnych kręci się tylko do 3tys.obr.na biegu podobnie, jak turbo zaczyna ładować dochodzi do 3-4tysi następnie szarpie i potrafi spaść z obrotów do 2tys. W baku była rezerwa, ale tankowanie nic nie zmieniło. Pierwsze spostrzeżenia to pompa paliwa, ale popsuła by się nie pracując miesiąc(pompa chodzi cicho, jak zawsze). Przewody raczej by mu się pozwoliły wkręcić wyżej, jedynie by szarpały. Wydech się zapchał tylko jak to możliwe na postoju??? Dodam jeszcze że auto jeździ normalnie do 3tys i wolne obroty ma ok.
POMOCY bo ręce opadają:

Ktoś ma jakieś pomysły

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Problem znów się rozwiązał sam
Ten samochód kiedyś mnie wykończy
Mimo wszystko ciekawe co to może być bo pewnie jeszcze się powtórzy. Przypuszczam że przy dłuższym postoju jakiś element elektroniczny wilgotnieje i wariuje. Po odparowaniu wilgoci wszystko jest ok.
Odkryłem jeszcze że przy redukcji na mniejszy bieg obroty na wskaźniku spadają do 2 tys, a gdy silnik wyhamuje wskazówka wskakuje na 3-3,5 tys. i spada zgodnie z wyhamowaniem. Trochę to dziwne, bo po redukcji powinno pokazać ponad 4-4,5 tys.


Mimo wszystko ciekawe co to może być bo pewnie jeszcze się powtórzy. Przypuszczam że przy dłuższym postoju jakiś element elektroniczny wilgotnieje i wariuje. Po odparowaniu wilgoci wszystko jest ok.
Odkryłem jeszcze że przy redukcji na mniejszy bieg obroty na wskaźniku spadają do 2 tys, a gdy silnik wyhamuje wskazówka wskakuje na 3-3,5 tys. i spada zgodnie z wyhamowaniem. Trochę to dziwne, bo po redukcji powinno pokazać ponad 4-4,5 tys.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Jako ze sygnal obrotka pewnie idzie z cewki/modulu to tam moznaby popatrzec i poszukac przyczyny problemow
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
jeśli sygnał idzie z cewki to przyjrzę się jej dokładnie, bo był już chyba przypadek zaśniedziałych pinów w niej.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
A na biegu jalowym jak wkrecasz to tez przerywa ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
tak na biegu jest to samo.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
a podmien aku ja mialem zwarcie na akumulatorze i mialem podobne objawy w tym ze jeszcze mi marchewa swiecila
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Aku prawie nowy i chyba by problem wtedy nie znikał. Marchewa się świeci jak nie hula, błąd 3232. Jak się sam naprawi to chodzi bez zarzutu.adrian055 pisze:a podmien aku ja mialem zwarcie na akumulatorze i mialem podobne objawy w tym ze jeszcze mi marchewa swiecila
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
Jak na wolnych odcina to czujnik polozenia walu/map sensor(maf) , chociaz to roznie bywa
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
