DeviL pisze:mrowczana woz byl dobry i kazdy wiedzial co tam jest ,a cene za woz tez mial dobra a i tak pol roku sprzedawal i mial wielu pieniaczy na telefonie/gg Wielu wydaje sie ,ze mody sa tanie ,ze sami se poradza ze wszystkim a potem jak podlicza to wychodzi kosmos . Ale mrowczan wozu juz nie ma i chyba na rynku nie ma tak zadbanego pgt 200km
Na sprzedaż to może i nie ma
nie ma i nie bedzie w tej kwocie za jakie sprzedal auto /OT
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków
2rotor pisze:Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków
Ja dawalem wykres z logow ecumastera (wg nich mozna zanizyc moc anizeli zawyzyc,ale raczej sa wiarygodne przynajmniej jak ja wyliczam)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
2rotor pisze:Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków
Skoro miales na T25 i 0,9b 185km, to sugerujsz, ze ile mialem miec na T28 i 1,25b? 150km? Nie gadaj jak grzesiu, bo uwazam, ze znasz sie na samochodach. Na hamowni nie bylem z prostej przyczyny - najblizsza wiarygodna mam 100km od siebie, wiec nie chcialo mi sie jechac. Poza tym dla mnie bylo malo istotne, czy wyszloby 193, 198 czy 202km - w miare to jechalo, a moc zapewne oscylowala w granicach 200km. Tyle ode mnie na ten temat.
No i kropek w koncu wrocil do domu!!! Wszystko poskladane na cacy. Jezeli dobrze kojarze to seryjne EBC nie dziala jak powinno bo na nim turbo laduje ok 0,4 bar`a, na MBC mam tak ze gdy z niskich obrotow wlaczy sie turbo to wskaznik dochodzi do ok 3\4 skali(mysle ze gdzies 1,2bar)a pozniej ze wzrostem obrotow doladowanie spada i gdzies przy 5000obr mam troszeczke ponad pol skali(ok 0,9bar), turbiny praktycznie nie slychac ze pracuje. Mocowo jest lepiej niz wczesniej na zamknietej skali wskaznika boost`u , turbo ma duzo krotsza reakcje na gaz. Jedyne co mnie niepokoi to dzwiek podobny do tego : http://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU tyle ze duzo cichszy i nie wystepuje przy pelnym doladowaniu, tylko slychac go na 0,5 sekundy przy upuszczaniu cisnienia przez BOV, lub gdy jade z pelnym doladowaniem i zaczynam powoli cofac pedal gazu, przy przyspieszaniu nic niepokojacego nie slychac itp. Moze jaka nieszczelnosc BOVa, albo gdzies indziej???
Potrzbowalbym rowniez jakis schemacik wezykow podcisnien w silniku...
Zanim bov się otworzy go powietrze udeża w sprezarkę. Raczej nic niepokojacego na tyle aby z tym walczyć. Kolega smiga tak juz rok i nic z turbo się nie dzieje.
znalazlem rowniez po prawej stronie listwy wtryskowej na dosyc krotkim przewodzie jakis czujnik na takiej zagietej o 90stopni blaszce ktory ma polokragle zakonczenie jakby przylegal np. do jakiejs rurki rys. pogladowy, co do tych dzwiekow, mozna by to jakos sprobowac zwalczyc??? moze nie trafilem z diagnoza i to jest surge i turbo mi przeladowywuje, jest to mozliwe wogole na seryjnych czesciach i osprzecie???
to nie surge bo na serii nie powinien wystapić tylko uderzenie powietrza w turbo. surge jest tylko jak turbo wstaje a nie jak zdejmujesz noge z gazu. u Ciebie pewnie słychać tak jak tu tylko cicho http://www.youtube.com/watch#playnext=1 ... JlR_zIwmiE" target="_blank
co do dzwieku z filmu to dzwiek poza tym ze cichszy, krocej wystepuje to jego zrodlo i dzwiek bardzo podobne, wiec wychodzi na to ze to o to chodzi, a tak przy okazji to od czego zalezy wystepowanie takiego "zjawiska" od BOV na przyklad??? Teraz kropek smiga jak szalony, normalnie nie da sie tym powoli jezdzic , brat w Escorcie XR3i nawet nie pierdnie
A zalega moze komus cos takiego, najlepiej ze wszystkimi uchwytami itp, bo u mnie po seri dolocie to tylko 10 cm rury przed przeplywka zostalo , jeszcze jedno czy zawor powietrza dod. ma cos wspolnego z delikatnnnym falowaniem obrotow zaraz po zejsciu z wyzszych +\- 100obr, poza tym raz przy zejsciu z wyzszych obrotow silnik mi zgasl, poza tyn zadnego szrpania, i innych problemow. Pytam o ten zawor bo to chyba jedyne czego nie wyczyscilem w srodku z pozostalosci olejowych poprzedniej turbiny.