turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » śr wrz 21, 2005 10:48 pm
... jest w silniku 1,4 T
a konkretnie przymierzam się do zakucia silnika i musze mieć dokładne rozmiary tłoka i korby
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw wrz 22, 2005 8:34 am
Jedz do jakegoś sklepu np IC albo zadzwoń i poproś bo oni maja dokladne dane z katalogow
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » czw wrz 22, 2005 9:34 pm
korbe z ciagniesz od pautera maja juz wzornik
P.S.
wykon calkiem zajebisty
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » pt wrz 23, 2005 7:38 pm
wiem ,wiem widziałem te korby
wysłałem im zapytanie w tej sprawie koplecik wychodzi około 800 $
więc najgorzej niejest
teraz jeszcze tłoki musze wybrac pewnie JC
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt wrz 23, 2005 8:42 pm
Tłok średnicowo taki sam jak w 1.3T czyli 80.5mm(nominał), ale ma inny kształt i inne grubości pierścieni oraz odległości główki sworznia od denka.
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319 Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: chemmist » sob wrz 24, 2005 2:00 pm
ziuzio pisze: Tłok średnicowo taki sam jak w 1.3T czyli 80.5mm(nominał), ale ma inny kształt i inne grubości pierścieni oraz odległości główki sworznia od denka.
jakby co to pierścienie 1,5, 2 i 3 wiem bo sam ostatnio z nimi walcze
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse