Brak mocy??? PGT
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Brak mocy??? PGT
Jutro zaczne skladac wszystko do kupy to porobie mala foto relacje o co mi dokladnie chodzi... , co do tego swistu przy niskich obrotach to bardziej wydaje mi sie ze ze gdzies uszczelke wydmuchalo czy cos...
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: Brak mocy??? PGT
wydmuchana uszczelka odbiera masakrycznie duzo mocy, przynajmniej ja tak zauwazylem
PGT T25
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Brak mocy??? PGT
No i byloby widac to po cisn z cylindrow , jakby przy 1 cyl pekla uszczelka to bys mial st sprezania ponizej 7 zapewne a porownaniu z pozostalymi 10-kami . A moze ten swist to jakis surge ? 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Brak mocy??? PGT
na seryjnym turbo surge jest niemożliwy. Pozatym by napierniczało w wirnik i by świszczało z przerwami.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Brak mocy??? PGT
Devil chodzi o uszczelkę miedzy kolektorem a turbo a nie pod głowicą.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Brak mocy??? PGT
no wlasnie tez mi sie wydaje ze to w tej okolicy, jak poskladam wszystko na nowo, z ori ebc to jezeli wszystko bedzie ok to silnik powinien mies boost w okolicy 0,6-08bar tak??? I przy tym boost`cie powinien uzyskiwac moc chociaz zblizona do seryjnej. Jezeli tak nie bedzie to jade dzis na kanal popatrzec na uszczelki w okolicach turbiny,a przy okazji jazd testowych na czystym dolocie bedzie rowniez widzac czy nowa dmuchawka nie sra olejem...Zibi122 pisze:Devil chodzi o uszczelkę miedzy kolektorem a turbo a nie pod głowicą.
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Brak mocy??? PGT
to że masz olej w układzie to sprawa normalna jeżeli masz podłączoną odme. jak układ wydechowy jest nieszczelny przed sądą to spalania spokojnie dochodzą do 20 paru litrów na 100km i świece sa czarne a nie piaskowe
- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Brak mocy??? PGT
jezeli chodzi o swiece, to przy okazji pomiaru cisnienia wyszlo ze swiece maja kolor prawidlowy.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Brak mocy??? PGT
Przy fabrycznym EBC doładowanie powinno dochodzić do około 1,2-1,3 bara przy depnieciu z niskich obrotów a potem spaść do 0,8-0,9bara czyli w połowie skali
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Brak mocy??? PGT
przy depnięciu ładuje w piku 1.6bara następnie spada na 1.2-1.3b a na wyższych obrotach spada do tego 0.8 bo nie utrzymuje ciśnienia.Zibi122 pisze:Przy fabrycznym EBC doładowanie powinno dochodzić do około 1,2-1,3 bara przy depnieciu z niskich obrotów a potem spaść do 0,8-0,9bara czyli w połowie skali
Nic ci nie pierdzi na wolnych obrotach?? ten świst to może być nieszczelność pomiędzy turbo, a kolektorem. Bartekgt często pisał że mu się odkręcała turbina. Mechanik po wymianie mógł zastosować zwykłe nakrętki i problem wrócił.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- Rafalinek
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 6:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Brak mocy??? PGT
Bartku, znowu mnie uprzedziłeś
Jest tak jak piszesz czyli w peaku nawet do czerwonej skali i systematycznie spada

- majster1988
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 2:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Okrajnik|Zywiec
Re: Brak mocy??? PGT
No wiec poskladane wszystko, po zlozeniu zagrzalem silniczek, na postoju podczas gazowania wygladalo wszystko obiecujaco. Wsiadlem do auta i na testowke. Drugi bieg 2,5 tys obr, ja mu w palnik, silnik zaczyna sie rozkrecac, turbo zaczyna ladowac do troche ponad pol skali(ok 1bar), zaczyna mnie wciskac w fotel.......nie trwalo to dlugo bo nagle gwizdanie ktore opisalem sie wczesniej sie nasililo, i efekt jakby turbo z pozycji ON przestawic na OFF, zasmierdzialo tylko spalinami i tyle, wrocilem do domu i pod maska cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=EMf_OhXyFAg" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Tak wiec uszczelka do wymiany, lub\i luzne turbo. Pytank gdzie to najlepiej zrobic, czy jest problem z dostaniem takich uszczelek??? Najlepiej chyba wymienic wszystkie uszczelki w tamtej okolicy... Sruby do skrecania tego musza byc jakies specjalne, czy wystarczy nakretka samokatrujaca???
Co dobre, ze po przejazdzce brak sladow oleju w dolocie...
Tak wiec uszczelka do wymiany, lub\i luzne turbo. Pytank gdzie to najlepiej zrobic, czy jest problem z dostaniem takich uszczelek??? Najlepiej chyba wymienic wszystkie uszczelki w tamtej okolicy... Sruby do skrecania tego musza byc jakies specjalne, czy wystarczy nakretka samokatrujaca???
Co dobre, ze po przejazdzce brak sladow oleju w dolocie...
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Brak mocy??? PGT
Na silniku widać pod koniec jak spaliny lecą. Kolor tych spalin tez nie jest obiecujący.
Wymień uszczelki.
Wymień uszczelki.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Brak mocy??? PGT
uszczelka pomiędzy turbo a kolektorem wypalona, albo śruby się już poluzowały. Możliwe też że pomiędzy dp, a turbo jest nieszczelność. uszczelkę pod turbinę kupisz bez problemu. Jak nie będą mieli to poproś o taką do lublina prostokątną metalową. Do dp użyj pasty do wydechów. Poskręcaj to na nakrętkach do kolektorów(Samohamujące, takie jajowate trochę) Ja kupowałem w serwisie audi. A i jeszcze jedno to nie takie z plastikiem w środku 

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Brak mocy??? PGT
nieszczelność przed sondą i silnik zalewa pewnieZibi122 pisze:Na silniku widać pod koniec jak spaliny lecą. Kolor tych spalin tez nie jest obiecujący.
Wymień uszczelki.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
