amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
MadMaR
Swistak
Posty: 99 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MadMaR » ndz gru 19, 2004 1:43 pm
...i wogole hamowanie tylu? Reczny mimo podciagniecia go na regulacji jest...cienki !!! klocki nowe.Pozdrawiam
--
slavo
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115 Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: murcki » ndz gru 19, 2004 1:43 pm
normalka - jest słaby i będzie słaby. Radzę się przyzwyczaić. Taki jest urok tarcz hamulcowych i mechanizmu hamulca ręcznego. Lepszy nie będzie.
A co do ogólnego hamowania - hmmm... mi nigdy dobrze nie hamował tył. Wymieniłem tarcze, zaciski, korektor i pompę. I jest w miarę nieźle, ale rewelacji też żadnych nie ma.
_________________
KWK murcki
gorbi
Obserwator
Posty: 15 Rejestracja: sob gru 04, 2004 8:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: gorbi » ndz gru 19, 2004 1:44 pm
A co jakby sprobowac na tyl wrzucic Bebny od 1.4?jak by sie zachowywal samochod?reczny by byl lepszy.
--
gorbi
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115 Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: murcki » ndz gru 19, 2004 1:44 pm
gorbi napisał:
A co jakby sprobowac na tyl wrzucic Bebny od 1.4?jak by sie zachowywal samochod?reczny by byl lepszy.
Przy dobrze utrzymanych bębnach ręczny na pewno będzie lepszy. Nie wiem jak ogólnie z hamowaniem.
_________________
KWK murcki
MadMaR
Swistak
Posty: 99 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MadMaR » ndz gru 19, 2004 1:44 pm
No u mnie cieniutko.Ale po co mi on? Jak nacisne hamulec do końca to staję w miejscu.
_________________
Uno turbo i.E 1.3 1986. Samolot!
--
Bartaz