
swap
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: swap
Glupoty piszecie, to ze lewarek od biegow jest krzywo nie jest zadna tragedia, wystarczy wyregulowac na ciegnie 

-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
powroce do tematu, moze ktos z was cos takiego robił albo wie wiecej na ten temat, mianowicie
jak z zamontowaniem silnika 1.4T, całym osprzetem i elektryka w punto II? zawieszenie i hamulce to raczej zaden problem
jak z zamontowaniem silnika 1.4T, całym osprzetem i elektryka w punto II? zawieszenie i hamulce to raczej zaden problem
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
kto mi powie jak sie ma silnik z una do punta gt w sensie elektryki itd
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: swap
silniki pod tym względem się nie różnią. miejsca na czujniki są te same
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
tak rozumuje ze nie powinno byc z niczym problemu, chodzi poprostu o przekladke silnika, z gt zostalby ewentualnie ssacy o ile pasuje no i cala elektryka, da rade to zapiac dobrze mysle?
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
nie
dzisiaj moze pojedziemy obejrzec to wieczorem bedzie jakas relacja

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
pojedziemy napewno
ponoc panewki glowne do wywalenia, wyciek z rozrzadu i jakies stuki w zawieszeniu ale sie okaze jak to wyglada to zdamy relacje

PGT T25
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
wiec tak
fura 97 rok, zadbana duzo rzeczy wymienione i kupe pracy wlozone
jedyne co a za razem dosc powazne to walaca panewka, co sie z tym wiaze problemy z cisnieniem oleju no i auto nie jedzie, doladowanie cos tez nie bije, max 0,5b ale to chyba przez zawor sterujacy (tam jest jakis elektryczny czy cos tam gosciu pokazywal ze sie rozszczelnilo i przez to) jest jeszcze wyciek z rozrzadu, rzyga olejem dosc porzadnie i wyje pompa wspomagania
z ciekawszych rzeczy to nowe hampelki, turbo zregenerowane, nowe weze, no generalnie calkiem wporzo
acha, co do panewek, gosc mowil ze wymienil korbowe po czym okazalo sie ze to glowne, zastanawia mnie to kto jak juz bierze sie za wymiane wymienia tylko korbowe
moze poprostu o czyms nie wiem
co to za fura zdradze jak juz ja kupie albo bede wiedzial ze nie kupie, narazie rozwarzam i z tego tytulu mam pytanie
zakladajac ze to tylko panewki(wal ok itd wywalam stare wsadzam nowe) i simering na rozrzadzie ile $$ to pochlonie?
fura 97 rok, zadbana duzo rzeczy wymienione i kupe pracy wlozone
jedyne co a za razem dosc powazne to walaca panewka, co sie z tym wiaze problemy z cisnieniem oleju no i auto nie jedzie, doladowanie cos tez nie bije, max 0,5b ale to chyba przez zawor sterujacy (tam jest jakis elektryczny czy cos tam gosciu pokazywal ze sie rozszczelnilo i przez to) jest jeszcze wyciek z rozrzadu, rzyga olejem dosc porzadnie i wyje pompa wspomagania
z ciekawszych rzeczy to nowe hampelki, turbo zregenerowane, nowe weze, no generalnie calkiem wporzo
acha, co do panewek, gosc mowil ze wymienil korbowe po czym okazalo sie ze to glowne, zastanawia mnie to kto jak juz bierze sie za wymiane wymienia tylko korbowe

co to za fura zdradze jak juz ja kupie albo bede wiedzial ze nie kupie, narazie rozwarzam i z tego tytulu mam pytanie
zakladajac ze to tylko panewki(wal ok itd wywalam stare wsadzam nowe) i simering na rozrzadzie ile $$ to pochlonie?
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 11:25 pm przez uniak 1.4T, łącznie zmieniany 1 raz.
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: swap
W sumie jedyne czym byś się musiał martwić to wspomaganie. Co do wycieku to i tak wszystkie uszczelki wypadałoby nowe kupić. Zamiast PIERBURGA wstawić zwykłe MBC. Resztę masz. Wałek rozrządu oglądaliście ?
Jak już poważnie stuka to pewnie prawie cały dół nadaje się na śmietnik nie wykluczone że razem z blokiem.
Ten zielony z Czeladzi ?
Jak już poważnie stuka to pewnie prawie cały dół nadaje się na śmietnik nie wykluczone że razem z blokiem.
Ten zielony z Czeladzi ?

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
edytowalem posta w tym czasie co odpisales
sprawa jest tez tego typu ze lezy mi taki silnik przygotowany na nowkach tajlach i nie wiem..
a z tym wspomaganiem to czemu mowisz moze byc kiepsko?
sprawa jest tez tego typu ze lezy mi taki silnik przygotowany na nowkach tajlach i nie wiem..
a z tym wspomaganiem to czemu mowisz moze byc kiepsko?
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: swap
Ze wspomaganiem nie wiem czy kiepsko, ale to w sumie jedyny twój problem z częściami bo resztę masz.
Jak już robisz składaka to wkładaj cały dół od ut - blok, wał, korby, tłoki.
Pochłonie pewnie z 500 zł na uszczelki , oleje i takie tam duperszwance (ewentualnie robocizna) jeżeli faktycznie masz wszystko co trzeba i będziesz miał utrzymane PGT i trochę części zamiennych.
Jak już robisz składaka to wkładaj cały dół od ut - blok, wał, korby, tłoki.
Pochłonie pewnie z 500 zł na uszczelki , oleje i takie tam duperszwance (ewentualnie robocizna) jeżeli faktycznie masz wszystko co trzeba i będziesz miał utrzymane PGT i trochę części zamiennych.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: swap
silnik mam poprostu do zlozenia, uszczeleczki, rozrzad, kable swiece chuje muje wszystko nowe, nawet glowica jest po portingu
moge wsadzic caly moj silnik w sensie razem z glowica i glowiczka (no chyba ze w tym gt bedzie lepszy walek) a zostawic poprostu
ssacy no i oczywiscie przelozyc zamach ze sprzeglem z gt, nie ma przeciwwskazan? bo po co mam przekladac sam blok jak mam zrobiona glowice a walek wybiore ten lepszy

moge wsadzic caly moj silnik w sensie razem z glowica i glowiczka (no chyba ze w tym gt bedzie lepszy walek) a zostawic poprostu
ssacy no i oczywiscie przelozyc zamach ze sprzeglem z gt, nie ma przeciwwskazan? bo po co mam przekladac sam blok jak mam zrobiona glowice a walek wybiore ten lepszy
