!...?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

!...?

Post autor: MARCIN »

siema,mam nastepujacy problem-rozgrzalem silnik,no i mowie przycisne troche na gaz,mimo ze i tak troche kulawo chodzi.nie bede sie wlukl jak stara baba.ja mu w deche 1,2 idzie niezle,3 idzie i nagle jakis ubytek mocy.brak reakcji na gaz itp. zatrzymałem sie na parkingu"ledwo tam dojechałem",zgasł.odpaliłem go ponowniei zaras zgasł.otwieram maske po omacku sprawdzam weze niby nic wszystkie ok.myslalem ze jakis rozwalilo,i jest dziura.nawet nie chcial sie wkrecic na obroty.odlaczylem przeplywke niby lepiej ale i tak nie to co powinno byc.odlaczylem ja ledwo rusz i strzela i prycha ale dojechalem do znajomych na podworze. pytanie-czy przeplywka moze sie tak zje... ze sa takie efekty.zamowilem juz nowa czekam.myslalem ze bedzie wczoraj,niestety dopiero poczatek nastepnego tygodnia.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Re: !...?

Post autor: BARTEKcoupe »

mi to wygląda na nieszczelność, po odpięciu przepływki komputer podaje wartości średnie, tak aby można było jeździć po jej popsuciu.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: !...?

Post autor: hz10 »

urwał sie drut w przepływce dlatego taka nagła zmiana
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: !...?

Post autor: MARCIN »

siem-jednak przepływka.dziś dostalem nowa,odrazu założyłem,jak ręką odjoł.mam jakąś nieszcelność na kolektoze wydechowym bo lekko popierduje ale postaram sie to jak najszybciej usunac.teraz powinno byc ok
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Re: !...?

Post autor: niuniek173 »

a mam pytanie, ja odłączam przepływkę i auto gaśnie! to jak niby z popsutą przepływką można jechać???
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: !...?

Post autor: wsk »

Ty masz przeplywke klapke bez niej nie da sie jechac :D
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Re: !...?

Post autor: tusiu1988 »

Podepnę się pod temat. Jadąc do 2000 obr na silniku jest dobrze od 2500-4000 obr auto szarpie, przerywa, nie chce w ogóle jechać, silnik dostaje dziwnych wibracji jakby co jakiś czas nie dostawał iskry albo paliwa. Powyżej 4500obr do końca problem ustaje ale ciągnie dużo słabiej z kolei gaśnie jak wyluzuje za każdym razem. Zaczęło się to dziać dwa tygodnie temu sprawdziłem kable, świece i bawiłem się tą śróbką w przepływce i nic to nie dało( jedynie jak ją wkręciłem to przestał szarpać ale jedzie jak wolnossący nie mogę znaleść przyczyny i dodam że zaczął palić 35 litrów na sto :shock: przy powolnej jeździe. Potrzebuje pomocy
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: !...?

Post autor: wsk »

Brzmi jak nieszczelnosc w dolocie, bo przerywa w tym momencie jak przechodzi z pod cisnienia w nadcisnienie, umnie byl wlasnie taki objaw z tym ze nie gasl na wolnych tylko kustykal, do 25000obr/min jechal potem szarpal i jak ino turbo pokazalo jakos sensowna wartosc na baromierzu to juz przestawal szarpac i jechal normalnie tylko slabiej.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Re: !...?

Post autor: tusiu1988 »

a z kąt takie spalanie się wzięło 35litrów jak palił 10-12 !!!
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: !...?

Post autor: wsk »

Sprawdz dolot jak nie to sie bedzie kombinowac co dalej, spalania nie potrfie wyjasnic ale byc moze przyczyna jest dolewanie duzej ilosci paliwa przez dziure w dolocie ale tego to juznie wiem.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Re: !...?

Post autor: tusiu1988 »

nie mam dziury w dolocie i co dalej???????????????????????
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: !...?

Post autor: DeviL »

wsk pisze:Brzmi jak nieszczelnosc w dolocie, bo przerywa w tym momencie jak przechodzi z pod cisnienia w nadcisnienie, umnie byl wlasnie taki objaw z tym ze nie gasl na wolnych tylko kustykal, do 25000obr/min jechal potem szarpal i jak ino turbo pokazalo jakos sensowna wartosc na baromierzu to juz przestawal szarpac i jechal normalnie tylko slabiej.
jak sie wkrecil do 25000obr/min to nic dziwnego ze szarpal , ciesz sie ,ze nie eksplodowal :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: !...?

Post autor: turbomaniak »

Devil twoja szczerosc mnie przeraza :lol:
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Re: !...?

Post autor: tusiu1988 »

a mnie przeraża fakt że nie mogę autem jeździć! nikt nie wie co się mogło stać? gdzie szukać przyczyny
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: !...?

Post autor: DeviL »

cewka,modul,przeplywka,map sensor,czujnik polozenia walu,pompa paliwa,czujnik temp,sonda lambda , nieszczelnosc w dolocie , sprawdz to ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ