turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 4:50 pm
mogę zrobić tylko foto,wykresu nie posiadam. a miszkam w okolicy Wisznic - powiat Biała Podlaska
czyli koniec świata
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr gru 16, 2009 4:50 pm
Pewnie powyciągał z niego co się dało przed sprzedażą i sprzedał Ci seryjne uno turbo jakby się teraz wylegitymowało na hamowni 100KM to by było dobrze
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 4:51 pm
pewnie mogło by tak być
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 4:56 pm
foto zaworka
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr gru 16, 2009 5:07 pm
chodziło mi o foto zaworu mbc. Bov który jest na foto nie ma przypadkiem regulacji?? nie ma tam jakieś firmy napisanej czy coś??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 5:13 pm
ok Bartek,zrobię fotkę . ale w tej chwili muszę kończyć pracę i wyślę je z domu o ile bedziesz jeszcze a forum
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr gru 16, 2009 5:16 pm
BOV Dynamik z regulacją.
LINK
Chyba jakiś nie najgorszy, ja bym rozkręcił popatrzył ewentualnie pobawił się regulacją.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 5:19 pm przez
goofer007 , łącznie zmieniany 1 raz.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 5:18 pm
czyli bov nie jest zły?i pewnie można go ustawić? dzięki goofer za link
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 5:23 pm
nic w nim nie ma oprucz mosiężnego tłoczka i dość mocnej spręzyny
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr gru 16, 2009 5:24 pm
Czyli nie miało się co spieprzyć regulacja powinna pomóc.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 5:27 pm
tak mi się wydaje,może przyczyną niprawidłowego działania jest węzyk który zakłada się z tyłu,po wyjęciu zaworu czułem że zasysa powietrze i zaślepołem go śróbką
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr gru 16, 2009 5:31 pm
u ciebie jest skręcony na hard, skoro upuszcza się jak napisałeś wyżej
reguluj go tak aby był pojedynczy odgłos, czyli lekko kręć i testuj. Ale skoro bov był na hard to raczej nie powinien być nieszczelny
Nie wiem dokładnie o który przewód chodzi, ale może być przyczyną. Przy przepływce nieszczelności są odczuwalne
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » śr gru 16, 2009 5:33 pm
Chodzi o wężyk od kolektora i akurat na wolnych obrotach jest tam podciśnienie
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 6:13 pm
Bartek pytałeś o mbc więc zrobiłem foto.jakoś mi to na profesjonal nie wygląda
slypper
Użytkownik
Posty: 33 Rejestracja: śr lis 18, 2009 5:56 pm
Post
autor: slypper » śr gru 16, 2009 6:20 pm
hmm.ciekawy jestem dla czego z bovem turbina nie ładowała równo,skoro doszliśmy do wniosku że tak na prawdę tam nie ma co się zepsuć a juz na pewno rozszczelnić bo tłoczek jest metalowy.sprubuje jutro go założyć i regulować może to coś da