WITAM wszystkich!
I mam takie pytanko, jeżdżę sejkiem 1.2 8v turbo. Turbinę mam z waszych 1.4 mkII czyli IHI RHB5 5vl. I taka prośba czy mogli byście mi zapodać wykresy waszych autek na tej turbaffce?
prośba o wykresy
-
- Obserwator
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
- Miejscowość: Gołkowice
- Auto: Inne
- Lokalizacja: ślask
prośba o wykresy
scs 1.2 8v Turbo
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: prośba o wykresy
Raczej nie masz co liczyc na wykrez z ut 1.4 na vl5 bo jest tego bardzo malo i tez malo kto hamuje uniaki. Napisz w czym rzecz moze predzej znajdziesz odpowiedz 

-
- Obserwator
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:00 pm
- Miejscowość: Gołkowice
- Auto: Inne
- Lokalizacja: ślask
Re: prośba o wykresy
chodzilo by mi przy jakich obrotach jest max moc a przy jakich max nm.
Sprawa wygląda tak ze mój sejek mial robiony remap na turbinie schwiter s01(ori z Noviteków cc) ale szybko padła. Teraz mam tą T nówke i smigam juz na niej ze2,5 miecha na 0,9 bara. maks Nm jak da sie wyczuć jest przy ~4500rpm ale ciekawi mnei czy moc rosnie do ponad 6tys? Czy jest to dal tej turbinki i mniejszego silnika mozliwe. (hamownia 200zl by mnie kosztowala;pp)
Sprawa wygląda tak ze mój sejek mial robiony remap na turbinie schwiter s01(ori z Noviteków cc) ale szybko padła. Teraz mam tą T nówke i smigam juz na niej ze2,5 miecha na 0,9 bara. maks Nm jak da sie wyczuć jest przy ~4500rpm ale ciekawi mnei czy moc rosnie do ponad 6tys? Czy jest to dal tej turbinki i mniejszego silnika mozliwe. (hamownia 200zl by mnie kosztowala;pp)
scs 1.2 8v Turbo
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: prośba o wykresy
Moc nie powinna spadac, dla przykladu podapatrz sobie na moj wykres ut 1.3 ihi vl3 http://www.unoturbo.pl/download/file.ph ... &mode=view
Cisnienie podkrecone na 1 bar przy czym od okolo 5000 obr. spadajace na koncu do 0.8 bara, i jak widac moc spadla nieznacznie za to moment pojechal sporo w dol. W twoim przypadku skoro nie tracisz cisnienia do samego konca to i moc bedzie do konca
Cisnienie podkrecone na 1 bar przy czym od okolo 5000 obr. spadajace na koncu do 0.8 bara, i jak widac moc spadla nieznacznie za to moment pojechal sporo w dol. W twoim przypadku skoro nie tracisz cisnienia do samego konca to i moc bedzie do konca