Tuningi różne... - Efekty

pozostałe tematy nie związane z istniejącymi działami.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Tuningi różne... - Efekty

Post autor: Lui »

1.
Obrazek

I od razu pytanko... czy przepływomierz musi być zupełnie an sztywno zamocowany?

2.
Obrazek

Super profeszonal bóst kontroler :wink: Po odkręceniu śruby jest dziura 3mm. Później zamiast trójnika będzie jakiś bardziej profi sprzęt(zaworek od żuka :wink: ) . Jakiej długości powinien być przewód?? Bo ten pewnie troche za długi...

3.
Obrazek

A tu trzeci tjunink, jeszcze nieskończony 8)
Ostatnio zmieniony sob wrz 03, 2005 10:26 pm przez Lui, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

niezłe pomysły, jaki zaworek wstawiłeś :?:
lancia dedra 2.0t
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

To zwykły trójnik z wkrętem jest 8)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

rozumiem że to jest wpięte w ten wężyk między turbiną a "bączkiem" zamiast tego krótkiego wężyka który jest tam standartowo :?:
lancia dedra 2.0t
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Tak.

O jaki konkretnie zawór z akwarium chodzi?? Przeglądałem w sklepie jakieś wszystkie zaworki mi pokazywali jakie mieli :lol: i nic by nie podeszło...

A ten od żuka to od czego konkretnie jest??


Musze pomyśleć nad jakimś MBC coby go sobie poskładać z czegoś....
Napewno gdzieś są jakieś zaworki co otwierają sie przy określonym ciśnienu wie ktoś coś??
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

na forum streetracing jest wątek o MBC, gość wymienia wszystkie składniki do zbudowania MBC, tzn. podaje numery katalogowe części z hydrauliki :lol: i jest podobno dobry sprzęt, sklep w warszawie mieści się
lancia dedra 2.0t
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

w dziale sprzedam na sr jest tez do kupienia nowka za 50pln :)

nie wiem czy to drogo czy nie :D

do ilu zamierzasz podniesc cisnienie??
MV6
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

do 1bara można podnosić bez ingerowania w mechanike, ale większość chyba na 0.8 jeździ, najmniejszy koszt przeróbki i ekonomicznie :wink:
lancia dedra 2.0t
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Sr dzisiaj rano czytałem pewnie coś teraz nowego napisali, chyba że jakiś inny temat. Jest też jakiś MBC za 50zł na sss co wygląda jak pudełko od zapałek.


A wpadłem teraz na lepsiejszy pomysł, regulator ciśnienia paliwa jako MBC :twisted: , mam gdzieś jakiś.... nawet coś tam można śróbką kręcić...

Narazie chce dawać 0,8 bara ale kto wie jaki mnie diabeł podkusi... w niedziele sprint w skarbimierzu pewnie coś wybuchnie.... :D

Edit:

looknełem do instrukcji i ciśnienie na tym regulatorze powinno wynościś 0,8 bara 8)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

fajnei ze jezdzi twoje UT, moje neistety w powijakach, zdemontowane cale wnetrze, silnik niedlugo na zew i obspawanie auta, zanim zakonserwuje, pomaluje, wyremontuje silnik to troche czasu uplynie :( , a nie moge sie juz doczekac pssssssssstttttttttt :oops:
MV6
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Jezdzić jezdzi, przyśpiesza świtnie, ale zakręty tragedia, 1.0 bym go objechał... gdzieś tak na jesień rmoncik budy a zima/początek wiosny może mały remoncik silnkia.

W środku będzie deska rozdzielcza, fotel kubełkowy szelki i tylko to co do sterowania potrzebne, a później klatka...

Za dwa lata powinien skończyć :wink:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Przepływka im sztywniej siedzi tym dokładniejsze ma odczyty do ECU(wszelkie drgania zakłocają ruch klapki a po kilku, -nastu latach elementy łożyskowe mają takie luzy że klapka ociera się o obudowy i mieszanka staję się z reguły za uboga, co częściowo jest niwelowane przez zmęczenie materiałowe spręzyny :D ).

Z regulatorem ciśnienia paliwa jako MBC niezły pomysł :P .

50PLN za MBC to prawie za darmo :) .

Zaworek z żuka to zawór spustowy płynu chłodniczego z układu chłodzącego żuczka,na fotce z dorobionym pokrętłem od radia i końówkami tak, aby dało się nałożyć wężyk 8mm: http://fotogalerie.pl/fotka/2441871107109499764 ,
wężyk najlepiej pociągnąć do kabiny i mieć nad zaworkiem kontrolę :D .
Zaworek akwarystyczny to jak pamiętam jakiś do "napowietrzacza", jak będę w sklepie postaram się sprawdzić.

Fajna wizja na akumulator :wink: .
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Ten MBC z sr, pochodzi z tej firmy:

http://www.properfekt.witam.net/

tak sam jest na allegro za 50zł, na stronce nie ma w ofercie ale niby dopiero zrobiona i pewnie MBC też będzie za te 50zł w stałej ofercie, w końcu to zwykły zaworek 8)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

No wkońcu dzisiaj odpaliłem po raz kolejny po krótkiej przerwie turbo-parcha :wink:

Pojechał sprawdzieć ekekty rożnych przeprowadzonych tjuningów.

No więc sprawdziełm gtechem

najpierw na seryjnym ciśnieniu 8,15 wyszło (wcześniej 9,08 jakoś tak), potem patent z dziurą 3mm coby to niby miało wtedy 0,8 ładować, no więc najpierw spokojnie dla sprawdzenia ile ładuje, wskaźnik sie przekręcił i pokazał ok 1,5 :shock:

No to za auta, pod maske trójnik w zęby bo nic innego nie było, zacieśniłem dziurę no i spokojny teścik ładuje, 1.1 bara... ok na wyścigi niech będzie.

No to teścik przyśpieszenia, raz, dwa, trzy koniec trójki :shock: a gtech zatrzymał się na 7,38, całkiem fajnie. Tylko przyzwyczajony do 1.0 nie nadążam biegów zmieniać pozatym w 1.0 wszystko chodzi miodzio, sprzęgielko niemal zero-jeden, a tu skok sprzęgła pół metra, long shifter tez niczego sobie :wink:


Podczas testów zerwało mi ten wężyk od kolektora co do czwórnika idzie a potem do serwa, myslalem ze hamulce padły, potem jak otowrzyłem drzwi to był szum taki że myślałem że łożyska w turbo padły :wink:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

Lui pisze:No wkońcu dzisiaj odpaliłem po raz kolejny po krótkiej przerwie turbo-parcha :wink:

Pojechał sprawdzieć ekekty rożnych przeprowadzonych tjuningów.

No więc sprawdziełm gtechem

najpierw na seryjnym ciśnieniu 8,15 wyszło (wcześniej 9,08 jakoś tak), potem patent z dziurą 3mm coby to niby miało wtedy 0,8 ładować, no więc najpierw spokojnie dla sprawdzenia ile ładuje, wskaźnik sie przekręcił i pokazał ok 1,5 :shock:

No to za auta, pod maske trójnik w zęby bo nic innego nie było, zacieśniłem dziurę no i spokojny teścik ładuje, 1.1 bara... ok na wyścigi niech będzie.

No to teścik przyśpieszenia, raz, dwa, trzy koniec trójki :shock: a gtech zatrzymał się na 7,38, całkiem fajnie. Tylko przyzwyczajony do 1.0 nie nadążam biegów zmieniać pozatym w 1.0 wszystko chodzi miodzio, sprzęgielko niemal zero-jeden, a tu skok sprzęgła pół metra, long shifter tez niczego sobie :wink:


Podczas testów zerwało mi ten wężyk od kolektora co do czwórnika idzie a potem do serwa, myslalem ze hamulce padły, potem jak otowrzyłem drzwi to był szum taki że myślałem że łożyska w turbo padły :wink:

jak się bawisz z ciśnieniem to uważaj właśnie na wężyki bo lubią pękać i puszczać obręcze :wink:
lancia dedra 2.0t
ODPOWIEDZ