14tki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
14tki
Chce założyć 14tki to uniacza bo na tych kołach jest za wysoki profil i auto zbyt pływa na oponach, of korz można założyć niższe opony, ale jak chciałbym zakładać 14tki to czy będzie gorzej przyśpieszał?? Jeśli będzie jakieś istotne pogorszenie to bede zakładał niskoprofilowe opony na 13tki...
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jak dobrze dobierzesz to powinno być OKi.
Ja na 15 czuję różnicę ale musze jeszcze założyć 13 i zrobić pomiar.
ostatnio widziałem gdzieś 13 195/45 ale to juz troszkę dużo choć dlaczego nie. Ewentualnie chyba najlepszym rozwiązaniem bedzie 13" 175/50
Ja na 15 czuję różnicę ale musze jeszcze założyć 13 i zrobić pomiar.
ostatnio widziałem gdzieś 13 195/45 ale to juz troszkę dużo choć dlaczego nie. Ewentualnie chyba najlepszym rozwiązaniem bedzie 13" 175/50
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Wszystko zależy od felgi i jej ciężaru oraz od rozmiaru samej opony i także jej wagi. Ja u siebie mam 185/55R14(lepsze byłyby 185/50,ale są dużo droższe bo rzadkie
) i nie zauważyłem pogorszenia osiągów
.
Kapcie o szerokości 175 są zdecydowanie za wąskie do UTa - 1 i 2 jest zawsze zmielone. Najlepiej sprawdzają się właśnie 185 lub 195, wtedy nie traci się na "mielenie" w miejscu.
Dodatkowym plusem 14 jest to że można wrzucić tarcze i jarzma zacisków z Tipo 2.0 o średnicy 257mm


Kapcie o szerokości 175 są zdecydowanie za wąskie do UTa - 1 i 2 jest zawsze zmielone. Najlepiej sprawdzają się właśnie 185 lub 195, wtedy nie traci się na "mielenie" w miejscu.
Dodatkowym plusem 14 jest to że można wrzucić tarcze i jarzma zacisków z Tipo 2.0 o średnicy 257mm
