Ja jestem własnie w stadium testów swojego PGT
Założyłem głowicę od Sieny 1,4 a że okazała się być kiepską w zakupie zrobiłem jej generalny remont: większe wydechy, nowe gniazda , prowadnice ,no i niezła polerka i gładzenie kanałów w głowicy i dolocie.
Uszczelka międzu głowicą a kolektorami i same kanały głowicy/kolektora okazały się nie licować idealnie i zostało to do perfekcji poprawione.
W starej głowicy z przodu na wysokości czujnika temp. jest kruciec wodny ( odpowietrzenie silnika) w nowej głowicy wywierciłem w tej okolicy otwór z gwintem i wstawiłem tam kruciec własnego pomysłu.
Reszta silnika to seria, hamowałem motor przed przeróbką nie wyszło ciekawie 122km
być może za sprawą nadpękniętego kolektora , który zmotywował mnie do pracy nad silnikiem.
Jeszcze kilka kilometrów na ułożenie się wszystkiego i kolejne hamowanie.
Generalnie autko jedzie inaczej
auto lepiej bierze z dołu czego bardzo sobie życzyłem a próg takiego dobrego ciągu od strony turbosprężarki przesunoł się niżej o jakieś 200- 300 obrotów.
Pojawiło się też inne zjawisko , turbo bije tak mocno znaczy gwałtownie ( widzę to po wskaźniku) że boję się wcisnąć do końca gaz na dłużej.
Jechałem nim krótko 200kmh z gazem lekko ponad pół może 3/4 turbo ładowało na pół skali
Nie wiem czy czegoś nie spale w silniku wciskając gaz do oporu przy dłuższym wysiłku
Dlatego zastanawiam się czy nie dołożyć mu większego intercoolera ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
Kolego bez urazy, najpierw pasowalo by sie przywitac i dopiero zapytac o to i tamto. Druga sprawa to czytasz wszystko co jest na forum a pozniej zadajesz pytania. Pozdro