Turbina IHI z Fiata Uno - kilka pytań

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

reno22
Obserwator
Posty: 1
Rejestracja: pt cze 26, 2009 3:35 pm

Turbina IHI z Fiata Uno - kilka pytań

Post autor: reno22 »

Na początku jak to w dobrych obyczajach zostalo przyjęte pragnę serdecznie ze wszystkimi się przywitać gdyż zaglądam do Was po raz pierwszy. :)

Od razu mam konkretne pytanie które spedza mi sen z powiek.

Od pewnego czasu staram się uturbić Suzuki Swifta przy użyciu turbiny pochodzacej z Uno Turbo.

Nigdzie nie mogę jednak znaleźć informacji dotyczącej tego jakie fabrycznie ma ona ustawione ciśnienie doładowania i ewentualnie czym mogę je regulować. Czy ta turbina w ogóle ma regulację, czy trzeba podłączyć MBC.???
Jeśli posiada własną regulację, to w jaki sposób mam ustawić ciśnienie na najniższe możliwe, aby przy pierwszym odpaleniu nie okazało się że dmucha 1 bar i rozsadzi mi głowicę.
Póki co chciałbym aby to pracowało w ciśnieniu max 0,5 bara, stąd moje obawy o zbyt silny dmuch.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Re: Turbina IHI z Fiata Uno - kilka pytań

Post autor: Abarth »

Witaj, Poczytaj trochę forum :roll:
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Turbina IHI z Fiata Uno - kilka pytań

Post autor: ZibiUT »

0,5 lub 0,6 bara i bez mbc nie podniesiesz. Obniżyć nie da rady chyba ze zamontujesz inny WG
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ