Przewody olejowe i wodne w oplocie...

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: dj_o »

Sprawa jest prosta - sporo osób wymienia gumowe przewody na takie w oplocie.
Potrzebuję podać średnice przewodów, redukcji (rozmiary i gwinty) i ogólne info przy jakiej turbinie oraz jaki gwint jest przy bloku w przewodach olejowych.
Zależy mi też, aby przerobić węże wodne przy turbo na oplot. W jaki sposób tam to załatwić.
Przydało by się też coś nt. takich przewodów przy chłodnicy oleju. Czy przewody chłodnicy oleju przy podstawce filtra w punto gt i w uno mają takie same średnice/rozmiary.
Z góry wielkie dzięki za info.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: adrian055 »

WItam widze ze nikt nie odpisał chciałbym sie dowiedziec jaka jest sruba od cisnienia oleju w bloku a jaka w turbinie orgi PGT i jaka przychodzi do turbiny t25. prosze jakis wymair bo chicałym weza w stalowym oplocie dac
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: JARO_Cz-wa »

adrian055 pisze:...jaka jest sruba od cisnienia oleju w bloku a jaka w turbinie orgi PGT i jaka przychodzi do turbiny t25. prosze jakis wymair bo chicałym weza w stalowym oplocie dac
Średnica oryginalnie w bloku i ihi jest na śrube M10. Natomiast co do T25 to się nie wypowiem tak na 100%, ale w T28 jest M11, więc podejżewam, że w T25 jest identyko. Choć lepiej niech się wypowie ktoś kto ma/miał T25
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: ziuzio »

A konkretnie PGT i UT mają seryjnie M10x1, zaś w T25/T28 jest paskudne M11x1-warto poprosić sprzedającego o dołączenie takiej śruby do turbawki:).
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: adrian055 »

o widzisz dzieki wielkie za info:D:) mysle ze innym tez sie takie informacje przydadza:)
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

Post autor: adrian055 »

a jeszcze jedno pytanko jaka dlugos przewodu wziasc miedzy blokiem a turbinka , jesli mi zakuja przewod??
ODPOWIEDZ