turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » wt cze 09, 2009 12:07 am
Szukajka nie znalazła nic na ten temat więc prosze o wskazówki...
Pacjent to PGT...
Interesuje mnie to co w temacie
W miare pilnie
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » wt cze 09, 2009 12:39 am
Śruby głowicy: 40Nm +90stopni +90stopni (ważna kolejność)
śruby (małe) głowicy: 30Nm
śruby głowiczki wałka rozrządu: 28Nm (ważna kolejność)
śruby mocowania kolektorów: 25Nm
Abarth
Spamer :P
Posty: 649 Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Abarth » wt cze 09, 2009 8:23 am
a pisałem Ci że kolega JARO_Cz-wa będzie wiedział
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » wt cze 09, 2009 10:07 am
tylko oczyść śruby i otwory w bloku z syfu bo przy dokręcaniu możesz sie ździwić
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » wt cze 09, 2009 12:01 pm
DjGTExodus pisze: a pisałem Ci że kolega JARO_Cz-wa będzie wiedział
Może nie tyle, że wiem, co mam książke gdzie takie info jest
Co do szukajki to niestety czasem ciężko coś znaleźć, ale jak się wie, że było o tym to wie się w czym szukać
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t= ... y&start=30
Abarth
Spamer :P
Posty: 649 Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: Abarth » wt cze 09, 2009 12:11 pm
Kolega Vision pytał mnie na PV ale nie mogłem pomóc ponieważ nie posiadałem nawet takiej literatury, ale kojarzyłem że masz PGT więc pewnie pomożesz i sprawa się wyjaśniła
szukajka działa ale ja nie szukałem