Po co ten krzyk w temacie?
Ku przestrodze...
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Ku przestrodze...
Otóż dziś rozebrałem dolot powietrza do turbiny, żeby obczaić w jakim stanie jest wirnik no i niestety sie przydołowałem
a wszystko to przez gumowy oring który uszczelnia zawór DV ProPerfekta typ I. Poczatkowo niewiedziałem co było powodem takich zniszczeń, bo zawsze pamietałem o zatykaniu dolotu do turbiny gdy coś demontowałem, no ale jak rozebrałem zaworek w celu przesmarowania - to wszystko stało się jasne 
Po co ten krzyk w temacie?
Po co ten krzyk w temacie?
-
turbomaniak
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większyhz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?
-
hz10
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
jedyne co mi przychodzi do głowy toJARO_Cz-wa pisze:Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większyhz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?akurat jechałem załadowanym autem nad morze
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC