1,4 N/A MODYFIKACJA SILNIKA

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

beza
Aktywny użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: beza »

Leo pisze:etam, mam 1.4 z głowcą i przepustnicą większą, nie mam prawa narzekać. zrobiło się 94 konie , i to się fajnie odpycha w wysokich obrotach.
a jesli mozna wiedziec od jakiego silnika glowica i przepustnica?
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

jak chcesz mocne 1.4 n/a to tak naprawde pozostaje ci:
custom walek
regulowane koło
itb + megasquirt lub gazniki min 40mm
glowica wymodzona, wieksze zawory
kolektor 4-2-1
wydech

okolo 6 do 10 tys zł

co do podzialu na klasy to albo masz kase na starty albo robisz woz do upalania i klasy cie nie interesuja
ODPOWIEDZ