a jesli mozna wiedziec od jakiego silnika glowica i przepustnica?Leo pisze:etam, mam 1.4 z głowcą i przepustnicą większą, nie mam prawa narzekać. zrobiło się 94 konie , i to się fajnie odpycha w wysokich obrotach.
1,4 N/A MODYFIKACJA SILNIKA
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
jak chcesz mocne 1.4 n/a to tak naprawde pozostaje ci:
custom walek
regulowane koło
itb + megasquirt lub gazniki min 40mm
glowica wymodzona, wieksze zawory
kolektor 4-2-1
wydech
okolo 6 do 10 tys zł
co do podzialu na klasy to albo masz kase na starty albo robisz woz do upalania i klasy cie nie interesuja
custom walek
regulowane koło
itb + megasquirt lub gazniki min 40mm
glowica wymodzona, wieksze zawory
kolektor 4-2-1
wydech
okolo 6 do 10 tys zł
co do podzialu na klasy to albo masz kase na starty albo robisz woz do upalania i klasy cie nie interesuja