Czytalem juz poprzednie posty o k03 ale nie wszystko jest dla mnie jasne...
jako ze skladam silnik od poczatku i chce dobrac do tego jakas rozsadna turbinke to znaczy taka zeby nie bylo za duzego laga na dole ,zeby nadawala sie do jazdy po miescie ale rowniez do poganiania na miescie golfy czy inne BMW czytalem ze k03 laduje od okolo 2000 i zabawa konczy sie przy 5000...czytalem rowniez ze max wydajnosc tej turbinki to 1 bar...czy ta turbina starczy na 180 km ? jezeli bede chcial wiecej to zmienie turbine i tyle bo obecnie mam okazje kupic od kolegi k03 w cenie 400 zeta w stanie idealnym...
Pozdrawiam
Uno 1.3 Turbo seria na miasto
Uno 1.4 16V - rally car
Pomiar byl od 2tys obr w gore , te skoki nie graja roli , zapewne spowodowane zlym wciepywaniem pantofla na dole , a auto z Zabrza , strojone w KrK firmie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Jeśli interesuje Cię coś uniwersalnego bez laga to polecam Garretta GT2252. Do znalezienia w niektórych większych dieslach.
KKK ogólnie są kiepskie, lepiej doinwestować w coś z klasycznym rozstawem śrub do kolektora wydechowego, żeby potem tylko montować coś większego bez spawania kolektora od nowa(na ten kolektor pod GT2252 wstawisz wszystko z rodziny GT2x/T2x, więc w każdym momencie możesz sobie wydumać suszarki na różną pogodę i nastrój np.).
Właściwie dlaczego KKK są kiepskie?, pytam dlatego że sam mam KKK K03 076 odpowiednik garretta GT2056 takiego jak ma kolega WSK-a to znaczy że KKK szybciej padają czy może z KKK się dzieje coś nie dobrego?
pietro pisze:...znaczy że KKK szybciej padają czy może z KKK się dzieje coś nie dobrego?
Ciężko znoszą doładowania powyżej 1.2 bara, szybko padają im łożyska ślizgowe(szczególnie jak się nie chłodzi silnika po pałowaniu), ich wirniki są bardziej podatne na wyszczerbienia od ewentualnych śmieci.