k03 w 1.3T - wady , zalety :)

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

k03 w 1.3T - wady , zalety :)

Post autor: Tschoob »

Witam

Czytalem juz poprzednie posty o k03 ale nie wszystko jest dla mnie jasne...

jako ze skladam silnik od poczatku i chce dobrac do tego jakas rozsadna turbinke to znaczy taka zeby nie bylo za duzego laga na dole ,zeby nadawala sie do jazdy po miescie ale rowniez do poganiania na miescie golfy czy inne BMW :D czytalem ze k03 laduje od okolo 2000 i zabawa konczy sie przy 5000...czytalem rowniez ze max wydajnosc tej turbinki to 1 bar...czy ta turbina starczy na 180 km ? jezeli bede chcial wiecej to zmienie turbine i tyle bo obecnie mam okazje kupic od kolegi k03 w cenie 400 zeta w stanie idealnym...

Pozdrawiam
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Powinna dac rade.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Obrazek

tak laduje k03 w 1.2 8v fiata :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Post autor: dj_o »

Piękny przebieg momentu.
Czyje to cc??
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

bardzo mi sie podoba ten wykres :)

ale auto chyba nie bylo zestrojone albo zalewa je na niskich obrotach bo tak szarpie...

generalnie na miasto fajna zabawa :)
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Pomiar byl od 2tys obr w gore , te skoki nie graja roli , zapewne spowodowane zlym wciepywaniem pantofla na dole , a auto z Zabrza , strojone w KrK firmie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

rozumiem...w takim razie bardzo fajny wykres :D
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Jeśli interesuje Cię coś uniwersalnego bez laga to polecam Garretta GT2252. Do znalezienia w niektórych większych dieslach.
KKK ogólnie są kiepskie, lepiej doinwestować w coś z klasycznym rozstawem śrub do kolektora wydechowego, żeby potem tylko montować coś większego bez spawania kolektora od nowa(na ten kolektor pod GT2252 wstawisz wszystko z rodziny GT2x/T2x, więc w każdym momencie możesz sobie wydumać suszarki na różną pogodę i nastrój np.:)).
Awatar użytkownika
pietro
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
Miejscowość: Zimna Woda
Auto: Punto GT
Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie

Post autor: pietro »

ziuzio pisze:
KKK ogólnie są kiepskie
Właściwie dlaczego KKK są kiepskie?, pytam dlatego że sam mam KKK K03 076 odpowiednik garretta GT2056 takiego jak ma kolega WSK-a to znaczy że KKK szybciej padają czy może z KKK się dzieje coś nie dobrego?
...UT 1,4 i.e...
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

pietro pisze:...znaczy że KKK szybciej padają czy może z KKK się dzieje coś nie dobrego?
Ciężko znoszą doładowania powyżej 1.2 bara, szybko padają im łożyska ślizgowe(szczególnie jak się nie chłodzi silnika po pałowaniu), ich wirniki są bardziej podatne na wyszczerbienia od ewentualnych śmieci.
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

wlasnie trzymam w reku tego moje swistaka i ma takie oznaczenie :
6A 145 704A / K03 045 D5029261

wyciagniety z audi A3 1.8T.
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
ODPOWIEDZ