Turbo t25/28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

Ja miałem wsadzoną taką turbinke z Nissana sx200 do mojego punto gt i zaczynała ciągnąć przy 4000. Do 4000 nie było nic ciekawego ale powyżej to już dużo lepiej niż seria :)
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Post autor: dj_o »

Teraz to się zbiera szybciej :wink: , bo już przy ok. 3900 jest 0,85-0,9, ale jest inny IC i w moim silniku CR wynosi 9:1, co jak widać też na to wpływa. Przy 3000rpm jest lekko ponad 0,5b.
A/r kompresora .64 wydechu .49 - turbo TB2525 z 200sx właśnie od Paulla :wink:
Jeżdże cały czas na max skręconym mbc, a kopniak przy dojściu do max doładowania jest niezły.
Nawet nie miałem jeszcze czasu na założenie ecumastera, żeby cokolwiek w kierunku strojenia zrobić.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Jezu, myslalem, ze to ma zeliwo 0.49, a okazuje sie, ze .64, wiec nie patrzec na moje poprzednie posty:P Jednak fakt faktem, zbyt ogromna ta turbina nie bedzie :D
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Wielkosc zasysacz-strony tez ma wplyw na laga :P
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ta hybryda z aukcji nie warta ceny na pewno.
Najlepszym zamiennikiem serii UT jest klasyczna suszara z Nysy 1.8 200SX czyli T25(żeliwo gorące .64, zimne chyba .48), poprawnie zamontowana i wystrojona wkręca się zbliżenie do padniętej serii. Większe turbawki to już odczuwalny lag.
ODPOWIEDZ